Witte wijn > Rode wijn.quote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag gaat de witte wijn op. Die dronk niemand tijdens de Kerst dus dan offer ik me maar op
Iemand moet het doenquote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag gaat de witte wijn op. Die dronk niemand tijdens de Kerst dus dan offer ik me maar op
Vanaf.1 januari ga ik weer een beetje detoxenquote:Op maandag 29 december 2025 19:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Iemand moet het doen
Ik drink doordeweeks nooit. Maar aangezien toch niemand weet welke dag het is deze week doe ik daar nu niet aan
Supquote:Op maandag 29 december 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Nee ik kan nog steeds niks met ABBA, vind fans daarvan ook altijd een beetje eng, een soort sekte
quote:
#zwaarleventje #heerliedepeerliequote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef PippenScottie het volgende:
Arme jijquote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef PippenScottie het volgende:
Dat idee heb ik vooral bij die van Taylor Swift heel erg.quote:Op maandag 29 december 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Nee ik kan nog steeds niks met ABBA, vind fans daarvan ook altijd een beetje eng, een soort sekte
Wijn na bier is plezier, bier na wijn is venijn.quote:
Ben jij ABBA fan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |