Dan moet ze dat niet doenquote:Op maandag 29 december 2025 18:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder misslag was Beune nr. 1 geweest.
Nee kom op, hier een aanwijsplek voor geven zou écht oprecht ridicuul zijn. Dan kun je het hele OKT afschaffen, want nog meer dan Leerdam had Beune dan gewoon lekker níet hoeven rijden - ze vergooit het helaas zelf, en dan haar alsnog kiezen...nee, doe maar niet.quote:Op maandag 29 december 2025 18:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder misslag was Beune nr. 1 geweest.
Echt ontzettend genoten, de ritten onderling waren ook prachtig.quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze 1.500 heeft volledig geleverd.
Wat doe je als ze er bij gaat liggen? Onmogelijk dit.quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee kom op, hier een aanwijsplek voor geven zou écht oprecht ridicuul zijn. Dan kun je het hele OKT afschaffen, want nog meer dan Leerdam had Beune dan gewoon lekker níet hoeven rijden - ze vergooit het helaas zelf, en dan haar alsnog kiezen...nee, doe maar niet.
Ook omdat het niveau heel hoog is. Dat kon je van Schulting/Verkerk op de 1000 niet zeggenquote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee kom op, hier een aanwijsplek voor geven zou écht oprecht ridicuul zijn. Dan kun je het hele OKT afschaffen, want nog meer dan Leerdam had Beune dan gewoon lekker níet hoeven rijden - ze vergooit het helaas zelf, en dan haar alsnog kiezen...nee, doe maar niet.
Eens. Komt ook gewoon omdat Rijpma, Kok en Groenewoud ook gewoon ontzettend goed in orde zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een sympathieke Kok die na de 1000 beseft dat het niet haar baan is om te schroeien op de 1500 en inziet dat Beune het wellicht beter kanquote:Op maandag 29 december 2025 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
Toch is dit met een trage baan straks helemaal niet zo gunstig
Ik vind ook dat je geen aanwijsplek moet geven, maar kan me wel voorstellen dat dit onrechtvaardig voelt gezien haar prestaties dit seizoen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaat Femke niet doen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Een sympathieke Kok die na de 1000 beseft dat het niet haar baan is om te schroeien op de 1500 en inziet dat Beune het wellicht beter kan
Een ander iets minder realistisch scenario
Nuis ookquote:Op maandag 29 december 2025 18:51 schreef Tjacka het volgende:
Joy Beune en Antoinette en Femke Kok zou ik alle drie doen
Rijpma is haar ploegmaat; die gaat ze geen extra concurrent geven.quote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Een sympathieke Kok die na de 1000 beseft dat het niet haar baan is om te schroeien op de 1500 en inziet dat Beune het wellicht beter kan
Je moet hier leveren, dat weten ze allemaal al 4 jaar.quote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Beune moet toch altijd mee? Wat een dwaas toernooi. De schaatsbond is knettergek.
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 29 december 2025 18:51 schreef Tjacka het volgende:
Haar aanwijzen moet je ook gewoon echt niet willen. Zuur voor haar hoor, maar ze is gewoon op waarde geklopt.quote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat doe je als ze er bij gaat liggen? Onmogelijk dit.
Dit is niet minder een calamiteit dan de val van Leerdam.quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hun jou nietquote:Op maandag 29 december 2025 18:51 schreef Tjacka het volgende:
Ja je kunt er wel wat voor zeggen dat iemand in haar positie niet eens aan dit toernooi mee zou moeten hoeven te doen. Maar ja... dit is hoe het nu is.quote:Op maandag 29 december 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je geen aanwijsplek moet geven, maar kan me wel voorstellen dat dit onrechtvaardig voelt gezien haar prestaties dit seizoen.
Allebei niet echt inderdaad: eigen fout.quote:Op maandag 29 december 2025 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is niet minder een calamiteit dan de val van Leerdam.
Misschien kan Ingrid Paul een woordje wisselen met Femkequote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Kjelt zal nu helemaal woedend zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je geen aanwijsplek moet geven, maar kan me wel voorstellen dat dit onrechtvaardig voelt gezien haar prestaties dit seizoen.
Ook waarquote:Op maandag 29 december 2025 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rijpma is haar ploegmaat; die gaat ze geen extra concurrent geven.
Ligt eraan wie er is aangewezen voor de mass start.quote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef northernlight81 het volgende:
Dus Verkerk mag nu definitief niet meedoen aan de 1000m op de spelen?
Als Groenewoud nu een keer wel fatsoenlijk piekt, zou die baan haar wel moeten liggen. Maar Beune was de meest ideale kandidaat ja..quote:Op maandag 29 december 2025 18:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Groenewoud en Antwanet weet je het inderdaad nooit mee. En Kok op die baan in Milaan...
Ja, het is ook jammer om dan net niet goed gepiekt te hebben, tuurlijk. Maar je kunt niet een aanwijsplek geven omdat iemand zelf een fout maaktquote:Op maandag 29 december 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Kjeld even 25.000 euro naar Femke doorschuift?quote:Op maandag 29 december 2025 18:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien kan Ingrid Paul een woordje wisselen met Femke
Ja dat had Joy misschien beter kunnen doen achterafquote:Op maandag 29 december 2025 18:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat doe je als ze er bij gaat liggen? Onmogelijk dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |