terwijl hij zei van niet....quote:
Deze ken ik welquote:
In kant en klare stukjes snijden klinkt wel als extra moeitequote:Op maandag 29 december 2025 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
2 wraps met kruidenkaas die ik al eerder heb gemaakt als voorbereiding, zalm erop en wat rucola. In hap klare stukjes snijden. Je moet het niet te moeilijk maken voor jezelf.
En als je dan straks meer honger hebt, pak je nog wat kaas ofzo
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanquote:Op maandag 29 december 2025 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet het niet te moeilijk maken voor jezelf.
Eten brengen natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2025 18:35 schreef peaceman het volgende:
@:diaan73 naamplaatje.... maar ze is weg, dirty girl
En wat is ze aan het doen dan?quote:Op maandag 29 december 2025 18:35 schreef peaceman het volgende:
@:diaan73 naamplaatje.... maar ze is weg, dirty girl
Ik hou van deze mama appelsaps elke reeksquote:
ja die rijdt voor niks naar je toequote:
Ook van Dodi Al Fayed, denk ikquote:Op maandag 29 december 2025 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het favoriete MJ lied van Princess Diana!
Die man bewoog als een sterquote:
condoleance, dus minder leuk.quote:
Ik kan vast nog wel meer opquote:Op maandag 29 december 2025 18:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja die rijdt voor niks naar je toe
Ohjaquote:
Ja je moet wel bedenken dat een Limburger dit zingt ja.quote:Op maandag 29 december 2025 18:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit werkt alleen met een zuidelijk accent
De meeste Limburgers hoeven van mij niet te zingenquote:Op maandag 29 december 2025 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je moet wel bedenken dat een Limburger dit zingt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |