De jaren 60 versie van Linda, Roos en Jessica?quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 17:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De jaren 60 versie van Linda, Roos en Jessica?
Peter Buck gebruikte een muntstuk in Drive om zijn snaarinstrument mee te bespelenquote:Op maandag 29 december 2025 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Flea gebruikt zijn bas als een gitaar in het refrein (strummen)
Feitjesgenot
ik wist het niet meer helemaal zekerquote:Op maandag 29 december 2025 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Red Hot Chili Peppers setlists
Hopelijk wel met express post.quote:Op maandag 29 december 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een uur en dan wordt er eten verstuurd
Voorprogramma Triggerfingerquote:Op maandag 29 december 2025 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Red Hot Chili Peppers setlists
Klopt jaquote:Op maandag 29 december 2025 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Flea gebruikt zijn bas als een gitaar in het refrein (strummen)
Feitjesgenot
En Tinariwen.quote:
Top gitarist , ik vind dit echt niet te pruimen . Ik hou van het oude werkquote:
Dat was geweldig.quote:Op maandag 29 december 2025 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was ik er gelukkig nog niet
Nou, dat was 't eigenlijk al. Ik gooide in die tijd best wel actief tweets eruit, en toen reageerde ik mee in de hype dat die vreselijke Bankzitters dus zo vaak in die lijst gedrukt waren. Ik was niet eens zo fel, zei gewoon dat ik het compleet waardeloos volk vond... En een zo'n gastje in het bijzonder vond het een goed moment om mij helemaal de moeder te bedreigen, mij te doxxen (Persoonlijke gegevens op Twitter te flikkeren), en bij een lijst van werkgevers van me, die hij ook op Twitter doordeelde, te schrijven "Zullen we al deze bedrijven eens bellen/mailen om te vertellen dat jij pedo bent?". Toen plukten ze een foto erbij van mijn moeder die ze een kankerhoer noemden.quote:Op maandag 29 december 2025 15:21 schreef Gretzl het volgende:
@:ArnieALberts heb je nog een goede anekdote over Bankzitters groupies die je met de dood bedreigden op Twitter?
Ik weet niet hoe @Diaan73 het verstuurdquote:
al besprokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |