quote:Op woensdag 27 december 2023 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In 2012 Goffertpark speelden ze die voor het eerst weer na 5 jaar.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik ze live zag in 2012 speelden ze dat nummer voor het eerst in 5 jaar weer live.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die speelden ze toen ik ze in 2012 zag voor het eerst weer live sinds 2007.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat nummer speelden ze toen ik RHCP zag voor het eerst sinds 5 jaar weer live
emigreer danquote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat mensen gek zijn op snow
Ook naakt ingezongen?quote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de Peppers vroeger altijd naakt optraden? Nouja, toen hadden ze nog een sok om hun tokus
Sow, dat is wel gewaagd!quote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de Peppers vroeger altijd naakt optraden? Nouja, toen hadden ze nog een sok om hun tokus
Pittig roodharige huismoedersquote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef peaceman het volgende:
Hoe kan dit zeer, zeer, zeer matige nummer van RHCP nou zo populair blijven?
eat sleep repeatquote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap waarom hij steeds na een tijdje weer vrijgezel is
Heb t formaat weleens gezien. Ze hadden ook gewoon enkelsokjes kunnen gebruikenquote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bertha, Thea en Griet dus...quote:Op maandag 29 december 2025 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Pittig roodharige huismoeders
Dat feitje heeft inmiddels een baard.quote:Op maandag 29 december 2025 17:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sow, dat is wel gewaagd!
Ik las laatst ook nog een grappig feitje over die drummer van ZZ top...
De jaren 60 versie van Linda, Roos en Jessica?quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 17:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De jaren 60 versie van Linda, Roos en Jessica?
Peter Buck gebruikte een muntstuk in Drive om zijn snaarinstrument mee te bespelenquote:Op maandag 29 december 2025 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Flea gebruikt zijn bas als een gitaar in het refrein (strummen)
Feitjesgenot
ik wist het niet meer helemaal zekerquote:Op maandag 29 december 2025 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Red Hot Chili Peppers setlists
Hopelijk wel met express post.quote:Op maandag 29 december 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een uur en dan wordt er eten verstuurd
Voorprogramma Triggerfingerquote:Op maandag 29 december 2025 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Red Hot Chili Peppers setlists
Klopt jaquote:Op maandag 29 december 2025 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Flea gebruikt zijn bas als een gitaar in het refrein (strummen)
Feitjesgenot
En Tinariwen.quote:
Top gitarist , ik vind dit echt niet te pruimen . Ik hou van het oude werkquote:
Dat was geweldig.quote:Op maandag 29 december 2025 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen was ik er gelukkig nog niet
Nou, dat was 't eigenlijk al. Ik gooide in die tijd best wel actief tweets eruit, en toen reageerde ik mee in de hype dat die vreselijke Bankzitters dus zo vaak in die lijst gedrukt waren. Ik was niet eens zo fel, zei gewoon dat ik het compleet waardeloos volk vond... En een zo'n gastje in het bijzonder vond het een goed moment om mij helemaal de moeder te bedreigen, mij te doxxen (Persoonlijke gegevens op Twitter te flikkeren), en bij een lijst van werkgevers van me, die hij ook op Twitter doordeelde, te schrijven "Zullen we al deze bedrijven eens bellen/mailen om te vertellen dat jij pedo bent?". Toen plukten ze een foto erbij van mijn moeder die ze een kankerhoer noemden.quote:Op maandag 29 december 2025 15:21 schreef Gretzl het volgende:
@:ArnieALberts heb je nog een goede anekdote over Bankzitters groupies die je met de dood bedreigden op Twitter?
Ik weet niet hoe @Diaan73 het verstuurdquote:
al besprokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |