Dat, maar nu geen reclame meerquote:Op maandag 29 december 2025 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb zojuist 3 euro overgemaakt aan Danny
Ja ik ben nu ook principieel om de advertenties heen aan het posten.quote:Op maandag 29 december 2025 16:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik weiger categorisch een abo te nemen wanneer je het inzet als chantagemiddel om je slechte gebruikerservaring een beetje doenbaar te maken. Fix eerst je shit, dan wil ik nog wel nadenken over een abo.
Blijven donerenquote:Op maandag 29 december 2025 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb zojuist 3 euro overgemaakt aan Danny
Principes zijn er om (heel soms) van af te wijken.quote:Op maandag 29 december 2025 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook principieel om de advertenties heen aan het posten.
Welke? Simpy Red, Phil Collins?quote:
Ik heb geen principes, ik ben gewoon te gierig en te lui voor een abonnement.quote:Op maandag 29 december 2025 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook principieel om de advertenties heen aan het posten.
Wat een baasquote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Cee het volgende:
Ben weer thuis, de baas wilde zelf ook eerder naar huis.
#Stemplaatgenotquote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Trooper dit uur. Bohh dat was livegenot dit jaar. Bruce met Britse vlag
Nederlands toch?quote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Trooper dit uur. Bohh dat was livegenot dit jaar. Bruce met Britse vlag
AC/DC, Phil Collins, White Lies, Iron Maiden en over RHCP twijfel ik nog.quote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke? Simpy Red, Phil Collins?
Overigens tegelijkertijd voor mij ook maar vier echt goede nummers het komende uur.
Zolang je er geen principekwestie van maakt zijn principes okquote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Principes zijn er om (heel soms) van af te wijken.
Snap ik Ik zou om die reden ook geen abo willen hebben, maar als ik die niet had gehad dan was ik een paar jaar gelden wel al van FOK! af geweest zo slecht is het.quote:Op maandag 29 december 2025 16:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik weiger categorisch een abo te nemen wanneer je het inzet als chantagemiddel om je slechte gebruikerservaring een beetje doenbaar te maken. Fix eerst je shit, dan wil ik nog wel nadenken over een abo.
In principe is er niet zoveel mis met principesquote:Op maandag 29 december 2025 17:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zolang je er geen principekwestie van maakt zijn principes ok
Lucky Bitchquote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Cee het volgende:
Ben weer thuis, de baas wilde zelf ook eerder naar huis.
Er zijn mensen die 365 marathons in een jaar lopen, of ging het daar niet over?quote:
Die RCHCP vind ik denk de minste van het uur. Phil Collins wel prima. Die andere vind ik dan weer er goed.quote:Op maandag 29 december 2025 17:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
AC/DC, Phil Collins, White Lies, Iron Maiden en over RHCP twijfel ik nog.
Ik vind één al veel te verquote:
Volgens mij deed ie vlaggenwissel. Begon met de Britse. Daarna NL iddquote:
Ik ga er pas over denken als die irritante ads van opzij komen binnenschuiven op mijn scherm.quote:Op maandag 29 december 2025 17:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Snap ik Ik zou om die reden ook geen abo willen hebben, maar als ik die niet had gehad dan was ik een paar jaar gelden wel al van FOK! af geweest zo slecht is het.
Dan kom je wss niet vaak in een voetbalstadionquote:Op maandag 29 december 2025 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken dat geloof ik niet, ken alleen Gasolina van Daddy Yankee
Het ging over iemand met blijkbaar te veel geld, te weinig vrienden en een ongelukkig huwelijkquote:Op maandag 29 december 2025 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 365 marathons in een jaar lopen, of ging het daar niet over?
Ik liep vorig jaar 3x een 5k in drie verschillende landen op drie achtereenvolgende dagen, komt toch wel heel dichtbij zo.quote:
Het is ook 1000 keer dezelfde advertentie.quote:Op maandag 29 december 2025 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik word echt gillend gek van al die kutadvertenties hier op fok. NEE IK WIL GEEN WHIR.LPOOL maar ben wel al 16 keer per ongeluk op hun site beland
Kan ik mij ook wel voorstellen. Bij mij was het ook wel dat ik destijds een abo cadeau kreeg. Nadat ik dat gewenst was wilde ik niet meer terug naar de bagger ervaring.quote:Op maandag 29 december 2025 17:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga er pas over denken als die irritante ads van opzij komen binnenschuiven op mijn scherm.
quote:Op maandag 29 december 2025 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik liep vorig jaar 3x een 5k in drie verschillende landen op drie achtereenvolgende dagen, komt toch wel heel dichtbij zo.
Bel de NOS! Volgende sterblok is van jou!quote:Op maandag 29 december 2025 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik liep vorig jaar 3x een 5k in drie verschillende landen op drie achtereenvolgende dagen, komt toch wel heel dichtbij zo.
Ik verbaas me ook al jaren over de verhalen die ik hoor van wielrenners, hoe diep die tot het gaatje moeten. Toewijding? Ja. Knap? Zeker. Maar ik moet er niet aan denken, zo'n leven.quote:Op maandag 29 december 2025 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed zijn voor je lichaam
Oh ik kijk zo uit naar White Lies he.quote:Op maandag 29 december 2025 16:57 schreef Redefine het volgende:
Komend uur geen enkel slecht nummer, het kan
Afgelopen jaar twee halve marathons gelopen. Is al lang zat, 21 kmquote:Op maandag 29 december 2025 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed zijn voor je lichaam
Sporten is best gezond.quote:Op maandag 29 december 2025 17:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook al jaren over de verhalen die ik hoor van wielrenners, hoe diep die tot het gaatje moeten. Toewijding? Ja. Knap? Zeker. Maar ik moet er niet aan denken, zo'n leven.
Ja of schaatsers die zich met de kerst een week opsluiten in een hotelkamer om maar niet ziek te worden. Lijkt me vreselijk zo’n leven voor je sport.quote:Op maandag 29 december 2025 17:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook al jaren over de verhalen die ik hoor van wielrenners, hoe diep die tot het gaatje moeten. Toewijding? Ja. Knap? Zeker. Maar ik moet er niet aan denken, zo'n leven.
Ik ook niet. Ik heb ook niet de juiste instelling voor.quote:Op maandag 29 december 2025 17:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |