we zijn onder de indrukquote:Op maandag 29 december 2025 16:24 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
nou dan word ik boos en ga ik er hier over klagen
Lekker relaxen nuquote:Op maandag 29 december 2025 16:24 schreef Gunner het volgende:
Zo. Drukke dag gehad. Nieuwe auto opgehaald, even naar intertoys geweest voor een klein spel, daarna LEGO gebouwd (opnieuw bouwen van de Brick Bank, alle stenen op twee dienbladen wat een klotewerk). Ondetussen top 2000 luisteren natuurlijk
Nu borreltje en wat toast erbij. Even bijkomen.
Smokers Outside the Hospital doors ook even meegepakt! Stemplaatje.
I did not hit herquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
I did not hit her, I did NAHTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op maandag 29 december 2025 16:25 schreef Gretzl het volgende:
ROCK 'N (G)ROLL ALL NITE!!
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
@:dagoduck
quote:Op maandag 29 december 2025 16:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
I did not hit her, I did NAHTHello doggySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
AAAAARRRGGGHHHHHquote:Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja kap die laatste vijf seconden dan niet af
Ruud is een lulquote:Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja kap die laatste vijf seconden dan niet af
quote:Op maandag 29 december 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Keer in een theewinkeltje met een vriendin
Zag ook een leuk theeblikje
2 gozers achter de kassa
Vriendin bij die ene afrekenen
Ik dat theeblik bij de ander
Hij zegt iets over "blikken in je ogen". Wij liggen helemaal slap
Andere gozer en vriendin snappen het niet![]()
Zou niet misstaan, nog een flinke bezuinigingsronde bij de PO op dat gebied.quote:Op maandag 29 december 2025 16:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Al die dj's die zichzelf belangrijker vinden_______!!!!!
Soms is even afreageren op de DJs omdat het kan ook gewoon lekker of zoquote:Op maandag 29 december 2025 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dat jullie zo verbaasd doen verbaasd mij dan ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |