Wij zijn nog niet dat laatste beetje hoop verlorenquote:Op maandag 29 december 2025 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dat jullie zo verbaasd doen verbaast mij dan ook weer niet.
Als je nog op werk was dan had je wel een goed dilemma gehad.quote:Op maandag 29 december 2025 16:28 schreef alopio het volgende:
Dit blokje blijft het broekje structureel uit
quote:
Dat wel, maar gewoon een genotsplaat.quote:Op maandag 29 december 2025 16:28 schreef Arizona het volgende:
Deze vind ik het mooist zolang hij niet zingt
Dan was het broekje wel vol vlekjes geweest vermoed ikquote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als je nog op werk was dan had je wel een goed dilemma gehad.
Helaas pindakaasquote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
Kut, te laat voor Psycho Killer zeker?
Dat is ook mijn vaste stemplaat.quote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan hier niet zoveel mee, sorry. Liever Enola Gay
Duurt vooral wat langquote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
Wel optijd voor Joan of Arc en Tupacquote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is een stemplaat van mij.quote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb ik nog wel, is alleen een beetje onzichtbaar.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 16:31 schreef LTVDK het volgende:
Het is zoals het is, gaat toch niet veranderen
Alcoholistquote:
Dat is de tekst van het liedjequote:
Is er al een einde in zicht of is het tot nu toe hopeloosquote:Op maandag 29 december 2025 16:32 schreef Evenstar het volgende:
Uuuugh, nog steeds geen stroom en weer een dagje verder opgeschoven op het kaartje. Niet meer leuk dit.
Ja, dat is alleen wel al 3 dagen geleden helaas.quote:Op maandag 29 december 2025 16:31 schreef alopio het volgende:
Fijn dat er ook goede hiphop hoog staat
quote:Op maandag 29 december 2025 16:32 schreef Evenstar het volgende:
Uuuugh, nog steeds geen stroom en weer een dagje verder opgeschoven op het kaartje. Niet meer leuk dit.
quote:Op maandag 29 december 2025 16:32 schreef Evenstar het volgende:
2185 Atomic Kitten - Whole Againquote:Op maandag 29 december 2025 16:32 schreef Gretzl het volgende:
Wisten jullie al dat Andy McCluskey het epische Whole Again van Atomic Kitten heeft geschreven?
Bekijk deze YouTube-video
Flopshow.quote:Op maandag 29 december 2025 16:32 schreef Evenstar het volgende:
Tupac hoog in de lijst is uberhaupt al fijnquote:Op maandag 29 december 2025 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
Deze boeit me eigenlijk niet zo heel veel. Het rappen is goed maar het liedje is wat veel van hetzelfde of zo.
Dat nummer was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 29 december 2025 16:32 schreef Gretzl het volgende:
Wisten jullie al dat Andy McCluskey het epische Whole Again van Atomic Kitten heeft geschreven?
Bekijk deze YouTube-video
Toch maar weer terug naar Nederland!quote:Op maandag 29 december 2025 16:32 schreef Evenstar het volgende:
Ben ook geen rapfan dus mijn mening over rapnummers moet je ook maar met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 29 december 2025 16:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Tupac hoog in de lijst is uberhaupt al fijn
Nu weet je het weerquote:Op maandag 29 december 2025 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat nummer was ik alweer vergeten.
Morgen weer vergeten.quote:
Ik ook niet perse, zeker omdat er veel rommel is. Maar dit kan ik wel waarderenquote:Op maandag 29 december 2025 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben ook geen rapfan dus mijn mening over rapnummers moet je ook maar met een korreltje zout nemen.
Lil Wayne mist wel in de lijst natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2025 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben ook geen rapfan dus mijn mening over rapnummers moet je ook maar met een korreltje zout nemen.
Sidekick spelenquote:Op maandag 29 december 2025 16:36 schreef hole1988 het volgende:
Wat doet die tuttebel van RTL Boulevard in de studio?
Tuttebel? Niet zo praten over VivienneGODINquote:Op maandag 29 december 2025 16:36 schreef hole1988 het volgende:
Heb je het tegen mij?quote:
Vaste sidekick van Ruudquote:Op maandag 29 december 2025 16:36 schreef hole1988 het volgende:
Voor sommige mensen hier is iedereen met n gat van voren en borsten n godinquote:Op maandag 29 december 2025 16:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tuttebel? Niet zo praten over VivienneGODIN
Would you help me to carry the stone?quote:
Ik gelukkig nietquote:Op maandag 29 december 2025 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vergeet altijd hoe fijn deze is
That was only fantasyquote:Op maandag 29 december 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Would you help me to carry the stone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |