mijn ouders wonen nog in het huis waar ik geboren ben en waar ik net even geweest benquote:Op maandag 29 december 2025 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Enschede, ik woon er nog steeds. Zelfs in de buurt waar ik geboren ben.
Drenthe is een smakeloos landquote:Op maandag 29 december 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groentesoep met worst, bah bah.
Is het dan nog groentesoep?quote:Op maandag 29 december 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groentesoep met worst, bah bah.
Dordrecht, de stad van muzikale iconen als Nielson, Willy Batenburg, Jan van Est, en René van der Gijpquote:Op maandag 29 december 2025 15:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Waar komen jullie oorspronkelijk weg?
ja ik weet t.quote:
Ik zou wel in Drenthe willen wonenquote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Berkery het volgende:
Ik woon in Drenthe, en ik kom maar niet weg
Vega-worstquote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het dan nog groentesoep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Naja, Daniël Lohues staat er al 17 jaar in.quote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Dven het volgende:
Dat elk kutgehucht nu hun lokale helden erin moet stemmen is wel iets dat de Top2000 nooit nodig gehad heeft.
Enkel Ge Reijnders is oke, want daar kan met liefde op gehaat worden.
Ik ben wel blij dat ze hier al staan iigquote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, alweer Bankzitten. Je zou maar dit uur in het café hebben
jaquote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het dan nog groentesoep?
sterkte.quote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dordrecht, de stad van muzikale iconen als Nielson, Willy Batenburg, Jan van Est, en René van der Gijp
The umpire strikes back.quote:Op maandag 29 december 2025 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in tennis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |