Dit vind ik de minst boeiende uit de lijst denk ik. Echt zo'n nummer dat men vooral leuk vindt om de clipquote:
Nee.quote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden we Winter, Forbidden Colours en A Hazy Shade of Winter kerstplaten?
nee, wel hele mooie platenquote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forbidden Colours nietquote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van drugs in de koffiequote:Op maandag 29 december 2025 14:42 schreef hihohaswessam het volgende:
ik kan nooit onthouden welke dit nou is
wel eens ja, en dat zeg ik als Foo fan. Prima nummer, maar zeker niet de beste. Ik zou het kunnen accepteren als het uit de lijst isquote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik de minst boeiende uit de lijst denk ik. Echt zo'n nummer dat men vooral leuk vindt om de clip
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
Pinkpop 2011, bij Learn to Fly. "Look at that fucking rainbow"
Eens, maar ja je moet toch een beetje de kerstmislijstjes opleuken met muziek die ergens op lijkt he?quote:
Dan zou ik eerder gaan voor Merry Christmas Mr Lawrence van Sakamotoquote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dit soort generieke nummers snap ik dat welquote:Op maandag 29 december 2025 14:42 schreef hihohaswessam het volgende:
ik kan nooit onthouden welke dit nou is
quote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik de minst boeiende uit de lijst denk ik. Echt zo'n nummer dat men vooral leuk vindt om de clip
Is Louis en Ella dan ook voor de Summer top 100?quote:Op maandag 29 december 2025 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar ja je moet toch een beetje de kerstmislijstjes opleuken met muziek die ergens op lijkt he?
Dat is het idee natuurlijk jaquote:Op maandag 29 december 2025 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder gaan voor Merry Christmas Mr Lawrence van Sakamoto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |