Wel jaquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oud en Nieuw!
Zin in
En jullie?
Nee. Blij dat het over een paar dagen weer voorbij is.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oud en Nieuw!
Zin in
En jullie?
Oh dat is naar... sterktequote:Op maandag 29 december 2025 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Blij dat het over een paar dagen weer voorbij is.
Komt goed hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is naar... sterkte
Oliebollen zijn sowieso niet lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 16:03 schreef greysbones het volgende:
ik wil even laten weten
dat de oliebollen van de aldi vies zijn
morgen zelf bakken
ik maak zelf oliebollen(met oud bruin bier door het beslag en alleen rozijnen)quote:Op maandag 29 december 2025 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oliebollen zijn sowieso niet lekker
Woensdag een appelbeignet, die zijn pas lekker
Komt het doordat ik oud word ik hetzelfde ervaar?quote:Op maandag 29 december 2025 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Blij dat het over een paar dagen weer voorbij is.
Zo'n deeghomp is gewoon niet mijn ding. Zelfgebakken wel acceptabeler, alleen nee... niet mijn dignquote:Op maandag 29 december 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik maak zelf oliebollen(met oud bruin bier door het beslag en alleen rozijnen)
en ook appelbeignets
Ooit zelf gebakkenquote:Op maandag 29 december 2025 19:46 schreef Lovely het volgende:
Een goede oliebol is ook moeilijk te vinden
En die waren lekker?quote:Op maandag 29 december 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooit zelf gebakken
Dat was leuk om te doen
En koud, want buiten uiteraard
je mist wel de bondgenotenquote:Op maandag 29 december 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Controleerde net de datum
Zoveel vuurwerk dat ik even bang was een feestje te missen
lovvvvquote:Op maandag 29 december 2025 19:46 schreef Lovely het volgende:
Een goede oliebol is ook moeilijk te vinden
Er wordt lekker geknald idd..quote:Op maandag 29 december 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Controleerde net de datum
Zoveel vuurwerk dat ik even bang was een feestje te missen
Greeeesquote:Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
lovvvv![]()
en daarom bak ik ze ook zelf
Hij staat aan. Zit erbij ye lezen. Weinig te melden jaquote:Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mist wel de bondgenoten
nou ja
mist
je mist er niet veel aan tot nu
woon gelukkig buitenafquote:Op maandag 29 december 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Televisie staat een standje harder en ik kan me amper concentreren op mijn boekje
Snap ik ja!quote:Op maandag 29 december 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
woon gelukkig buitenaf
1 hond is er hier bang voor
maar vind het de 31ste wel een enorm mooi gezicht
quote:Op maandag 29 december 2025 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik ja!
Vuurwerk verveelt zo snel. Alle pijlen/fonteinen veranderen niet. Leuk voor vijf minuten en dan voel ik me verplicht te blijven kijken
Oh ik ga de deur niet uit! Ben doodsbang voor vuurwerk. Veilig vanuit de woonkamer kijken hoe buren hun geld verknallenquote:Op maandag 29 december 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik kijk en minuut of 10
en dan is het te koud
Gelukkig nog geen harde knallen nog.. *klopt even af*quote:Op maandag 29 december 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Televisie staat een standje harder en ik kan me amper concentreren op mijn boekje
Stuur maar hierheen hoorquote:Op maandag 29 december 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig nog geen harde knallen nog.. *klopt even af*
Als je een koptelefoon op zet met noicecanceling?quote:Op maandag 29 december 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stuur maar hierheen hoor
Alleen stom dat ik moeilijk in mijn boek kom zo
Die werkt met Bluetooth en ik heb geen flauw idee hoe ik die verbind met NLziet die ik op de televisie stream via een chromecast vanaf de tabletquote:Op maandag 29 december 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je een koptelefoon op zet met noicecanceling?
Even kijken in de instellingen van je tv?quote:Op maandag 29 december 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die werkt met Bluetooth en ik heb geen flauw idee hoe ik die verbind met NLziet die ik op de televisie stream via een chromecast vanaf de tablet
Oude tv, jaartje of tien minstensquote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even kijken in de instellingen van je tv?
Ah dan zal het daar wel niet op zittenquote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oude tv, jaartje of tien minstens
Alle knopjes geprobeerd en geen Bluetoothknopje
Kan ook niet via de tabletquote:Op maandag 29 december 2025 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan zal het daar wel niet op zitten
Heb je geen laptopquote:Op maandag 29 december 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan ook niet via de tablet
Ach... het is wat het is
Moet ook mijn mobiel wegleggen eigenlijk
Gewoon geen discipline vanavond
Jawelquote:
Ah ik snap het..quote:Op maandag 29 december 2025 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel
Alleen ik vind kijken vanaf de televisie in de avond gezelliger en een groter scherm en lekker op de bank zonder iets op mijn schoot en normaal gesproken leest dat fijner
Edit: en minder afleiding van andere websites
Niet dat ik een mega grote televisie heb hoor. Een ouwertjequote:
Zolang je daar ook op kan kijken, is dat prima tochquote:Op maandag 29 december 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet dat ik een mega grote televisie heb hoor. Een ouwertje
Maar toch fijn
Ik woon in een relatief smalle straat. De overburen hebben zo'n grote televisie dat ik bijna de ondertiteling kan meelezen
Zo'n beeldbuis heb ik zeker niet
Nee dat niet... maar groot is hij wel...quote:Op maandag 29 december 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zolang je daar ook op kan kijken, is dat prima toch
Heb zelf ook geen mega tv
Oh ook zo'n een met van dat gekleurde licht achter de tv zeker
Inderdaad is ook zo..quote:Op maandag 29 december 2025 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dat niet... maar groot is hij wel...
Ach als ze daar gelukkig van worden, wie ben ik om er wat van te vinden
Al vind ik het stiekem altijd leuk als ze yoga doetquote:
Nu heb ik beeld..quote:Op maandag 29 december 2025 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al vind ik het stiekem altijd leuk als ze yoga doet
Poppetje op scherm is bijna net zo groot als de buurvrouw zelf
In welk topic- oh wacht.quote:Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld..![]()
Ik ben Troll 2 aan het kijken
Hehequote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In welk topic- oh wacht.
Ohwquote:
Jawel, is Noors toch?quote:
Correctquote:Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, is Noors toch?
Geniet ervan!quote:
Is die wat? Die is toch nieuw op Netflix?quote:Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld..![]()
Ik ben Troll 2 aan het kijken
Ik vond 1 wel leuk en spannendquote:Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is die wat? Die is toch nieuw op Netflix?
Misschien ga ik morgen even kijken! Deel één vond ik leukquote:Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vond 1 wel leuk en spannend
Geen idee hoe deze verder is..
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 21:05 schreef Lovely het volgende:
Er staan teveel leuke films op die je wil kijken?
Sow.quote:Op maandag 29 december 2025 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Komt wel goed hoor
Voorpret. Denk een lekkere horror
Had jou niet als horrorfan gezienquote:
Ow... ben het welquote:Op maandag 29 december 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had jou niet als horrorfan gezien
Ik alleen horrorgamesquote:
Die vind ik dan weer niet leukquote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik alleen horrorgames
Die wil ik ook eens spelen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik alleen horrorgames
Nou, meestal omdat ik me dan kan verdedigenquote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet leuk![]()
Dat je geen stress krijgt ervan
Welke zou je willen proberen?quote:
Daarom draag ik een helmquote:Op maandag 29 december 2025 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stelletje griezels zijn jullie
Awsquote:Op maandag 29 december 2025 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom draag ik een helm
Geen ideequote:Op maandag 29 december 2025 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, meestal omdat ik me dan kan verdedigen
[..]
Welke zou je willen proberen?
Disney's Dreamlight Valley en Farm Togheter en Cozy Grove etc is misschien toch net wat andersquote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger had je Undying en dat vond ik al geweldig.
Undying is geweldig. Verhaal van Clive Barker ook. Alleen het laatste stuk voelt als een haastklus.quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger had je Undying en dat vond ik al geweldig.
Idd, dan is Dead Space, DOOM en Resident Evil meer onze stijlquote:Op maandag 29 december 2025 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Disney's Dreamlight Valley en Farm Togheter en Cozy Grove etc is misschien toch net wat anders
Doom heb ik vroeger gespeeld ! Dat was leuk. Met valsspeelcodes zodat je altijd genoeg munitie had en niet dood konquote:Op maandag 29 december 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd, dan is Dead Space, DOOM en Resident Evil meer onze stijl
Ik scheet in m'n broek.quote:Op maandag 29 december 2025 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Undying is geweldig. Verhaal van Clive Barker ook. Alleen het laatste stuk voelt als een haastklus.
Ja, dat was leukquote:Op maandag 29 december 2025 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doom heb ik vroeger gespeeld ! Dat was leuk. Met valsspeelcodes zodat je altijd genoeg munitie had en niet dood kon
Zaten leuke momenten in, ook met die second sight mechanic.quote:
Oh echt! Dat is tofquote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk
Ik heb er nog levels voor gemaakt!
[..]
Zaten leuke momenten in, ook met die second sight mechanic.
Ja, iemand heeft het gespeeldquote:
Tof!quote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, iemand heeft het gespeeld
Zal de link eens zoeken.
Ik ben 43.quote:Op maandag 29 december 2025 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tof!
Maar hoe oud ben je?
Dat was toch jaren '90 werk. We speelden het op een Window 95 bak zonder internet
Ik was hooguit tien (kom uit '88)
Liefquote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dacht dat je jonger was dan ik
Jij bent jonger dan Stig!quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dacht dat je jonger was dan ik
Wat een verrassingen zo tegen het einde van het jaar!quote:Op maandag 29 december 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent jonger dan Stig!![]()
Ik dacht dat je ouder was
Omdat je dat zelf wel eens zegt ( dat je een oude dame bent, of iets van die strekking )![]()
Ik word vaak vergeleken met oma's door mijn hobby's en zoquote:Op maandag 29 december 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent jonger dan Stig!![]()
Ik dacht dat je ouder was
Omdat je dat zelf wel eens zegt ( dat je een oude dame bent, of iets van die strekking )![]()
Leerzame avond zoquote:Op maandag 29 december 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat een verrassingen zo tegen het einde van het jaar!
Nee hoorquote:Op maandag 29 december 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leerzame avond zo
Jullie vinden me oud
Neequote:Op maandag 29 december 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leerzame avond zo
Jullie vinden me oud
Het is mijn rare taalgebruikquote:Op maandag 29 december 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ik was daar al vaak verbaasd over
Dat je ouder zou zijn
Ik vind je een wijze damequote:Op maandag 29 december 2025 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is mijn rare taalgebruik
Volgens behandelaren en vrienden ben ik wat emoties betreft vrij kinderlijk
Beter dan een old wief
Met een kromme neus en een bezemquote:Op maandag 29 december 2025 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is mijn rare taalgebruik
Volgens behandelaren en vrienden ben ik wat emoties betreft vrij kinderlijk
Beter dan een old wief
Dank je, valt tegen hoor. Doe vooral interessantquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind je een wijze dame
Niet oud, niet jong
Ik ben half-joods, dus die neus zit wel goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een kromme neus en een bezem
eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je, valt tegen hoor. Doe vooral interessant![]()
![]()
Liever jong van geest dan oud en cynisch denk ik dan maar als ze dat zeggen.
(en ik werk eraan. Niet in cynisme, maar emotionele stabiliteit)
[..]
Ik ben half-joods, dus die neus zit wel goed(valt mee hoor)
En ik ben een moderne heks op een swiffer, ipv een bezem
Cliché's zoals "het glas halfvol" en "irritante positivo zijn" zijn wel super belangrijkquote:
Klopt, maar soms heb je er even niks aan, aan zo'n cliché op dat moment, maar dat maakt ze niet minder waar. En soms denk ik dat het niet eens uitmaakt wat een ander zegt en dat het soms gewoon even kut is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Cliché's zoals "het glas halfvol" en "irritante positivo zijn" zijn wel super belangrijk
En morgen lekker een feestje
Haha ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar soms heb je er even niks aan, aan zo'n cliché op dat moment, maar dat maakt ze niet minder waar. En soms denk ik dat het niet eens uitmaakt wat een ander zegt en dat het soms gewoon even kut is.
Maar goed om altijd weer positief te worden, anders is het einde zoek, wat mij betreft en jij doet dat goed
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik doe mijn best.
Bedenk regelmatig bewust waar ik dankbaar voor ben en wat mijn zegeningen in het leven zijn, geloof me; dat is een hoopBest wel een goed leven. Alleen ziektes maken het soms wat lastig, maar goed... vrienden, familie, hobby's, goede hulpverlening (random volgorde) en zo kan ik een meter tekst schrijven
Hihiquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:14 schreef greysbones het volgende:
Sow
Bollen en beignets zijn klaar
Ik ben nu zelf een oliebol
Swiftie jij!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je, valt tegen hoor. Doe vooral interessant![]()
![]()
Liever jong van geest dan oud en cynisch denk ik dan maar als ze dat zeggen.
(en ik werk eraan. Niet in cynisme, maar emotionele stabiliteit)
[..]
Ik ben half-joods, dus die neus zit wel goed(valt mee hoor)
En ik ben een moderne heks op een swiffer, ipv een bezem
Greysquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:14 schreef greysbones het volgende:
Sow
Bollen en beignets zijn klaar
Ik ben nu zelf een oliebol
Greysquote:
Waar ben je nou steedsquote:
Hierquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar ben je nou steedsik mis je overal
Ik ookquote:
Lovelyquote:
Dat klinkt zo vies, dat uiteindequote:Op woensdag 31 december 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alvast een goed uiteinde gewenst allemaal
Jij ook de beste wensenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alvast een goed uiteinde gewenst allemaal
De beste wensen voor jou ookquote:Op woensdag 31 december 2025 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt zo vies, dat uiteinde
Fijne avond gewenst en een heel gelukkig nieuw jaar
Ah. Goede redenquote:
U ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
Happy new year!![]()
Helaas valt dat voor veel mensen niet te zeggen. Man man man wat een hoop geweld, gewonden en doden weer.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:18 schreef greysbones het volgende:
ik vind 1 januari altijd zo'n net niet dag
Dacht doe een powernap van twintig minutenquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:18 schreef greysbones het volgende:
ik vind 1 januari altijd zo'n net niet dag
ow lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht doe een powernap van twintig minuten
Dwars door de wekker heen geslapen en een dutje van vierenhalf uur gedaan
ik heb opgeruimd en schoongemaaktquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Het lukte gewoon niet om wakker te worden
Opruimen/afwassen ook gedaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb opgeruimd en schoongemaakt
koffietje bij mijn ouders
en dat was mijn dag
saai
quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Opruimen/afwassen ook gedaan
Gezellig bij je oufers?
vervelend Lovquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:33 schreef Lovely het volgende:
Heb ook een rustige dagje gehad
Vanmorgen niet veel gedaan, had een hooikoorts/allergie aanval..
En vanmiddag een ommmtje gemaakt en serie gekeken
Lovelyquote:
Gelukkig werd het later wel minderquote:
Oh bah wat vervelendquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:33 schreef Lovely het volgende:
Heb ook een rustige dagje gehad
Vanmorgen niet veel gedaan, had een hooikoorts/allergie aanval..
En vanmiddag een ommmtje gemaakt en serie gekeken
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig werd het later wel minder
Tabletje ingenomen en neusspray
quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah wat vervelend
Wel weer oke?
Beetje snotterig nog. Zal wel komen door de hazelaar. Alleen wel raar dat het vanmorgen ineens begon enzquote:
Oh stom ja...quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Beetje snotterig nog. Zal wel komen door de hazelaar. Alleen wel raar dat het vanmorgen ineens begon enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
Hoop het ook. Elke dag maar ff een hooikoorts tablet innemen enzquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh stom ja...
Hopelijk trekt het snel weg
Skattiequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |