In welk topic- oh wacht.quote:Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld..![]()
Ik ben Troll 2 aan het kijken
Hehequote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In welk topic- oh wacht.
Ohwquote:
Jawel, is Noors toch?quote:
Correctquote:Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, is Noors toch?
Geniet ervan!quote:
Is die wat? Die is toch nieuw op Netflix?quote:Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld..![]()
Ik ben Troll 2 aan het kijken
Ik vond 1 wel leuk en spannendquote:Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is die wat? Die is toch nieuw op Netflix?
Misschien ga ik morgen even kijken! Deel één vond ik leukquote:Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vond 1 wel leuk en spannend
Geen idee hoe deze verder is..
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 21:05 schreef Lovely het volgende:
Er staan teveel leuke films op die je wil kijken?
Sow.quote:Op maandag 29 december 2025 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Komt wel goed hoor
Voorpret. Denk een lekkere horror
Had jou niet als horrorfan gezienquote:
Ow... ben het welquote:Op maandag 29 december 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had jou niet als horrorfan gezien
Ik alleen horrorgamesquote:
Die vind ik dan weer niet leukquote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik alleen horrorgames
Die wil ik ook eens spelen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik alleen horrorgames
Nou, meestal omdat ik me dan kan verdedigenquote:Op maandag 29 december 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet leuk![]()
Dat je geen stress krijgt ervan
Welke zou je willen proberen?quote:
Daarom draag ik een helmquote:Op maandag 29 december 2025 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stelletje griezels zijn jullie
Awsquote:Op maandag 29 december 2025 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom draag ik een helm
Geen ideequote:Op maandag 29 december 2025 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, meestal omdat ik me dan kan verdedigen
[..]
Welke zou je willen proberen?
Disney's Dreamlight Valley en Farm Togheter en Cozy Grove etc is misschien toch net wat andersquote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger had je Undying en dat vond ik al geweldig.
Undying is geweldig. Verhaal van Clive Barker ook. Alleen het laatste stuk voelt als een haastklus.quote:Op maandag 29 december 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger had je Undying en dat vond ik al geweldig.
Idd, dan is Dead Space, DOOM en Resident Evil meer onze stijlquote:Op maandag 29 december 2025 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Disney's Dreamlight Valley en Farm Togheter en Cozy Grove etc is misschien toch net wat anders
Doom heb ik vroeger gespeeld ! Dat was leuk. Met valsspeelcodes zodat je altijd genoeg munitie had en niet dood konquote:Op maandag 29 december 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd, dan is Dead Space, DOOM en Resident Evil meer onze stijl
Ik scheet in m'n broek.quote:Op maandag 29 december 2025 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Undying is geweldig. Verhaal van Clive Barker ook. Alleen het laatste stuk voelt als een haastklus.
Ja, dat was leukquote:Op maandag 29 december 2025 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doom heb ik vroeger gespeeld ! Dat was leuk. Met valsspeelcodes zodat je altijd genoeg munitie had en niet dood kon
Zaten leuke momenten in, ook met die second sight mechanic.quote:
Oh echt! Dat is tofquote:Op maandag 29 december 2025 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk
Ik heb er nog levels voor gemaakt!
[..]
Zaten leuke momenten in, ook met die second sight mechanic.
Ja, iemand heeft het gespeeldquote:
Tof!quote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, iemand heeft het gespeeld
Zal de link eens zoeken.
Ik ben 43.quote:Op maandag 29 december 2025 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tof!
Maar hoe oud ben je?
Dat was toch jaren '90 werk. We speelden het op een Window 95 bak zonder internet
Ik was hooguit tien (kom uit '88)
Liefquote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dacht dat je jonger was dan ik
Jij bent jonger dan Stig!quote:Op maandag 29 december 2025 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dacht dat je jonger was dan ik
Wat een verrassingen zo tegen het einde van het jaar!quote:Op maandag 29 december 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent jonger dan Stig!![]()
Ik dacht dat je ouder was
Omdat je dat zelf wel eens zegt ( dat je een oude dame bent, of iets van die strekking )![]()
Ik word vaak vergeleken met oma's door mijn hobby's en zoquote:Op maandag 29 december 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent jonger dan Stig!![]()
Ik dacht dat je ouder was
Omdat je dat zelf wel eens zegt ( dat je een oude dame bent, of iets van die strekking )![]()
Leerzame avond zoquote:Op maandag 29 december 2025 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat een verrassingen zo tegen het einde van het jaar!
Nee hoorquote:Op maandag 29 december 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leerzame avond zo
Jullie vinden me oud
Neequote:Op maandag 29 december 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leerzame avond zo
Jullie vinden me oud
Het is mijn rare taalgebruikquote:Op maandag 29 december 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ik was daar al vaak verbaasd over
Dat je ouder zou zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |