Ik vind je een wijze damequote:Op maandag 29 december 2025 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is mijn rare taalgebruik
Volgens behandelaren en vrienden ben ik wat emoties betreft vrij kinderlijk
Beter dan een old wief
Met een kromme neus en een bezemquote:Op maandag 29 december 2025 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is mijn rare taalgebruik
Volgens behandelaren en vrienden ben ik wat emoties betreft vrij kinderlijk
Beter dan een old wief
Dank je, valt tegen hoor. Doe vooral interessantquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind je een wijze dame
Niet oud, niet jong
Ik ben half-joods, dus die neus zit wel goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een kromme neus en een bezem
eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je, valt tegen hoor. Doe vooral interessant![]()
![]()
Liever jong van geest dan oud en cynisch denk ik dan maar als ze dat zeggen.
(en ik werk eraan. Niet in cynisme, maar emotionele stabiliteit)
[..]
Ik ben half-joods, dus die neus zit wel goed(valt mee hoor)
En ik ben een moderne heks op een swiffer, ipv een bezem
Cliché's zoals "het glas halfvol" en "irritante positivo zijn" zijn wel super belangrijkquote:
Klopt, maar soms heb je er even niks aan, aan zo'n cliché op dat moment, maar dat maakt ze niet minder waar. En soms denk ik dat het niet eens uitmaakt wat een ander zegt en dat het soms gewoon even kut is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Cliché's zoals "het glas halfvol" en "irritante positivo zijn" zijn wel super belangrijk
En morgen lekker een feestje
Haha ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar soms heb je er even niks aan, aan zo'n cliché op dat moment, maar dat maakt ze niet minder waar. En soms denk ik dat het niet eens uitmaakt wat een ander zegt en dat het soms gewoon even kut is.
Maar goed om altijd weer positief te worden, anders is het einde zoek, wat mij betreft en jij doet dat goed
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik doe mijn best.
Bedenk regelmatig bewust waar ik dankbaar voor ben en wat mijn zegeningen in het leven zijn, geloof me; dat is een hoopBest wel een goed leven. Alleen ziektes maken het soms wat lastig, maar goed... vrienden, familie, hobby's, goede hulpverlening (random volgorde) en zo kan ik een meter tekst schrijven
Hihiquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:14 schreef greysbones het volgende:
Sow
Bollen en beignets zijn klaar
Ik ben nu zelf een oliebol
Swiftie jij!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je, valt tegen hoor. Doe vooral interessant![]()
![]()
Liever jong van geest dan oud en cynisch denk ik dan maar als ze dat zeggen.
(en ik werk eraan. Niet in cynisme, maar emotionele stabiliteit)
[..]
Ik ben half-joods, dus die neus zit wel goed(valt mee hoor)
En ik ben een moderne heks op een swiffer, ipv een bezem
Greysquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:14 schreef greysbones het volgende:
Sow
Bollen en beignets zijn klaar
Ik ben nu zelf een oliebol
Greysquote:
Waar ben je nou steedsquote:
Hierquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar ben je nou steedsik mis je overal
Ik ookquote:
|