Wel jaquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oud en Nieuw!
Zin in
En jullie?
Nee. Blij dat het over een paar dagen weer voorbij is.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oud en Nieuw!
Zin in
En jullie?
Oh dat is naar... sterktequote:Op maandag 29 december 2025 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Blij dat het over een paar dagen weer voorbij is.
Komt goed hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is naar... sterkte
Oliebollen zijn sowieso niet lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 16:03 schreef greysbones het volgende:
ik wil even laten weten
dat de oliebollen van de aldi vies zijn
morgen zelf bakken
ik maak zelf oliebollen(met oud bruin bier door het beslag en alleen rozijnen)quote:Op maandag 29 december 2025 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oliebollen zijn sowieso niet lekker
Woensdag een appelbeignet, die zijn pas lekker
Komt het doordat ik oud word ik hetzelfde ervaar?quote:Op maandag 29 december 2025 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Blij dat het over een paar dagen weer voorbij is.
Zo'n deeghomp is gewoon niet mijn ding. Zelfgebakken wel acceptabeler, alleen nee... niet mijn dignquote:Op maandag 29 december 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik maak zelf oliebollen(met oud bruin bier door het beslag en alleen rozijnen)
en ook appelbeignets
Ooit zelf gebakkenquote:Op maandag 29 december 2025 19:46 schreef Lovely het volgende:
Een goede oliebol is ook moeilijk te vinden
En die waren lekker?quote:Op maandag 29 december 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooit zelf gebakken
Dat was leuk om te doen
En koud, want buiten uiteraard
je mist wel de bondgenotenquote:Op maandag 29 december 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Controleerde net de datum
Zoveel vuurwerk dat ik even bang was een feestje te missen
lovvvvquote:Op maandag 29 december 2025 19:46 schreef Lovely het volgende:
Een goede oliebol is ook moeilijk te vinden
Er wordt lekker geknald idd..quote:Op maandag 29 december 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Controleerde net de datum
Zoveel vuurwerk dat ik even bang was een feestje te missen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |