Met de banjo?quote:
Dat is niet per definitie waar.quote:Op maandag 29 december 2025 12:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
er hebben meer mensen op gestemd dan vorig jaar
Die ja.quote:
ja, daar had ik even niet aan gedacht. goed puntquote:Op maandag 29 december 2025 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie waar.
Het kan ook zijn dat op de andere platen minder is gestemd.
Akkoord.quote:Op maandag 29 december 2025 12:22 schreef Momo het volgende:
Kunnen we Elan niet laten vervangen door Poet and the Pendelum en The Greatest Show on Earth?
dan hadden we de leukste, Babel, gemist.quote:Op maandag 29 december 2025 12:27 schreef Gretzl het volgende:
M&S hadden op zich best mogen stoppen na hun debuutalbum
Op radio 5?quote:Op maandag 29 december 2025 12:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
3x gedraaid dit jaar, had zomaar gekund.
En dan gaan ze naar Mumford & Sons. Rare fans.quote:Op maandag 29 december 2025 12:27 schreef Dagoduck het volgende:
Vrienden waren erheen. Die zijn helemaal banjo en americana en bluegrass-fan enzo.
Ik ook. er staat veel ergere bagger in de lijstquote:Op maandag 29 december 2025 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat liedje waar ze traag beginnen en dan uiteindelijk op de banjo losgaan nog best geinig.
Van Jasperina of Sugar Lee?quote:Op maandag 29 december 2025 12:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
3x gedraaid dit jaar, had zomaar gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |