Mwah denk juist dat Elan er dan niet meer in staatquote:Op maandag 29 december 2025 12:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon aan de keuzelijst toevoegen. Met wat geluk krijgen alle liedjes te weinig stemmen en vallen ze buiten de boot.
Straat?quote:Op maandag 29 december 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geslaagde stemacties? Vrij Zijn, (en andere Marco-acties), The Subway/Pink Pony Club, De Sjonnies en Leen weet ik zo.
Als ze dat doen uit liefde voor de muziek/lijst vind ik het prima. Als ze dat doen om maar al te graag op TV te komen niet.quote:Op maandag 29 december 2025 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Aan de andere kant vergeet ik het ongeinteresseerde publiek al snel en onthoud ik de mensen die losgaan op de play back plek en in het publiek.
Ja, dat zou dus top zijn!quote:Op maandag 29 december 2025 12:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah denk juist dat Elan er dan niet meer in staat
dit klinkt onheilspellendquote:
Mwah, 99% van de stemmers gaat toch niet naar dat café?quote:Op maandag 29 december 2025 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat cafe werkt ook een bepaalde stemtendens in de hand. En dat komt door mensen die die tendens leuker vinden dan de top 2000. Dus dat is zeker een probleem.
Oja die ook nog. Zes dus.quote:
Beetje hetzelfde als al die zwaaiers op de stream.quote:Op maandag 29 december 2025 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat cafe werkt ook een bepaalde stemtendens in de hand. En dat komt door mensen die die tendens leuker vinden dan de top 2000. Dus dat is zeker een probleem.
quote:Op maandag 29 december 2025 12:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Helaas wel, woensdag waarschijnlijk wel vrij
Nee maar ze kijken er wel naar.quote:Op maandag 29 december 2025 12:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, 99% van de stemmers gaat toch niet naar dat café?
Stonden onlangs in Nederland?quote:
wat een origineel conceptquote:Op maandag 29 december 2025 12:26 schreef Evenstar het volgende:
Oh deze, met de banjo die steeds sneller gaat en helemaal los gaat aan het einde
er hebben meer mensen op gestemd dan vorig jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |