Daar gaan alle toeristen dan ook heen.quote:Op maandag 29 december 2025 12:15 schreef Starflyer het volgende:
Sherlock Holmes woonde in Baker Street
Liever de telefoon dan de saxofoon.quote:Op maandag 29 december 2025 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
Ja godver, mis ik de saxofoon omdat mn vriendin me weer wou bellen.
dat wordt een abbo nemen danquote:Op maandag 29 december 2025 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn telefoon is acht jaar oud, die kan andere browsers uitproberen niet aan hoor.
quote:Op maandag 29 december 2025 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er hier geen stoute kinderen bij zijn.
echt, waarom snapt ze dat nou nietquote:Op maandag 29 december 2025 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
Of gewoon niet mobiel FOK!ken.quote:
Wel op tijd voor de gitaar, dus ik zou niet klagen.quote:Op maandag 29 december 2025 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
Een zeikwijf.quote:Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Gretzl het volgende:
Wat wensen we Monique toe?
[ link | afbeelding ]
Monique is altijd heel gezellig op feestjes ookquote:Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind het Top 2000 café ook een beetje dommige kermis eigenlijk. Ondanks dat ik er zelf een keer geweest ben.quote:Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
je was nog in beeldquote:Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het Top 2000 café ook een beetje dommige kermis eigenlijk. Ondanks dat ik er zelf een keer geweest ben.
buiten dat, lekker infuencen voor 140 likes, nee dat is lekker bezig zijnquote:Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja bij KINK komen er af en toe wel aardige voorbij. Dit is het voor mij niet helemaalquote:Op maandag 29 december 2025 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
Inxs heeft best goede platen. Desondanks zitten we met deze opgescheept.
Hoe is ie eigenlijk overleden?quote:Op maandag 29 december 2025 12:18 schreef ok01 het volgende:
Pracht plaat![]()
Ook gedraaid op de uitvaart van Michael Hutchense
Ja, ik ben ook van mening na m'n bezoekjes vorig jaar dat het Café niet alleen maar leuke kanten heeft. Een bepaald deel van het publiek dat er heen gaat is gewoon niet zo tof.quote:Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het Top 2000 café ook een beetje dommige kermis eigenlijk. Ondanks dat ik er zelf een keer geweest ben.
voor een fokker wel erg camera geilquote:
Kink keuzelijstje gekeken. Prima selectie en ook deze.quote:Op maandag 29 december 2025 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja bij KINK komen er af en toe wel aardige voorbij. Dit is het voor mij niet helemaal
Heb er nog op gestemdquote:Op maandag 29 december 2025 12:19 schreef laxus13 het volgende:
Need You Tonight staat er jammer genoeg niet meer in. Nederland is........
Een remix van Tubar Bells, Fix you en die ander synth plaat van de eerste dag waarvan ik de naam vergeten was maar dat een van de grondleggers van de synth was.quote:Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er komen een aantal mensen vooral om daar geweest te zijn en om op TV te komen terwijl ze weinig op hebben met de Top 2000. Dat verpest de boel.quote:Op maandag 29 december 2025 12:19 schreef Gretzl het volgende:
Ja, ik ben ook van mening na m'n bezoekjes vorig jaar dat het Café niet alleen maar leuke kanten heeft. Een bepaald deel van het publiek dat er heen gaat is gewoon niet zo tof.
Een mooie afspiegeling van het stempubliek dusquote:Op maandag 29 december 2025 12:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een bepaald deel van het publiek dat er heen gaat is gewoon niet zo tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |