voor Chris maken we graag een uitzonderingquote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kerstplaten na kerst zijn een no go
En daarvoor moeten dan albumversies wijkenquote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef hihohaswessam het volgende:
bart zit wel op z'n praatstoel vandaag
kloptquote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorgaande jaren sprak ik nog wel eens dat ik hoopte dat ie tegen een boom zou rijden.
Nu vind ik dat ongepast.
Andere mensen hebben vanochtend dat advies opgevolgd hoorde ik op het nieuws.quote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorgaande jaren sprak ik nog wel eens dat ik hoopte dat ie tegen een boom zou rijden.
Nu vind ik dat ongepast.
Volgens mij dat ie dat ieder jaar weer opnieuw.quote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
BART OPDONDEREN, DIE BELLETJES HEBBEN ALLEMAAL WEL OPGEMERKT HOOR
Het gaat hem niet meer lukken ook.quote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu vind ik dat ongepast.
Hij heeft er geen last meer van, dus je kan wat mij betreft die grap nog wel maken.quote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu vind ik dat ongepast.
In Mexico?quote:Op maandag 29 december 2025 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Andere mensen hebben vanochtend dat advies opgevolgd hoorde ik op het nieuws.
Wham is ook best prima vind ikquote:Op maandag 29 december 2025 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
Dit blijft toch wel de fijnste kerstplaat voor mij.
In mistig Nederland.quote:
Slade is ook wel lekker.quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef alopio het volgende:
Eerlijk, van alle kerstliedjes is dit wel een van de betere
Fairytale of new York. En die moet nog komen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef alopio het volgende:
Deze verveelt mij in elk geval nietquote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef alopio het volgende:
ABBA is voorbij, maar ik klaag niet.quote:
Eens.quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef alopio het volgende:
ja dat is de beste voor mijquote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fairytale of new York. En die moet nog komen.
Staat in de koelkast.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 11:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Duitse Goldband, volgens mevrouw Berkery
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |