Dat dat carnavalslied nu pas is gemaakt verbaast mij, volgens mij roepen wij dat hier al 18 jaar.quote:
Eens, nog maar een keertje voor de zekerheid:quote:Op maandag 29 december 2025 11:17 schreef MTheBassman het volgende:
En uiteraard moet deze ook niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Volgens mij produceerde hij nog een cover van ABBA door Ghost.quote:
Wel meer top dan bottom plaatje dezequote:Op maandag 29 december 2025 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eens, nog maar een keertje voor de zekerheid:
[ afbeelding ]
Ik ben Zwitserland in dit geval.quote:Op maandag 29 december 2025 11:18 schreef alpeko het volgende:
Het is hier vloeken zo te zien maar ABBA
Dat gaat wel vaker zo. Dat origineel van Living Next Door To Alice van Gompie bestond bijvoorbeeld ook al jaren.quote:Op maandag 29 december 2025 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dat carnavalslied nu pas is gemaakt verbaast mij, volgens mij roepen wij dat hier al 18 jaar.
Vond er in mijn jeugd niets aan maar wel meer gaan waarderen. Mee doodgegooid in de Top 2000 natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2025 11:18 schreef alpeko het volgende:
Het is hier vloeken zo te zien maar ABBA
Daar zit mijn pijn. Ze draaien het sowieso vaak op Radio 2. Mocht je meelezen Jeroen... sorryquote:Op maandag 29 december 2025 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mee doodgegooid in de Top 2000 natuurlijk.
Dat is heul geen pens.quote:
Deel van de plaatjes recycle inderdaad, maar ik maak ook wel elke Top-editie een paar nieuwequote:Op maandag 29 december 2025 11:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dus de plaatjes komen daarvandaan? Ik heb dat nooit begrepen namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |