Oeh ie oeh ah ah ting ting wolla wolla bang bangquote:Op maandag 29 december 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
ze draaien de verkeerde versie
Bekijk deze YouTube-video
Jij bent AFquote:Op maandag 29 december 2025 10:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Suzan en Freek vind ik leuker dan Witch Doctor.
Hear hearquote:Op maandag 29 december 2025 10:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Suzan en Freek vind ik leuker dan Witch Doctor.
hij deed nooit meequote:
veel rappers/hip hop artiesten hebben daar (op festivals) ook een handje van. Een beetje 'waar is dat feestje" complexquote:Op maandag 29 december 2025 10:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die sit downs zijn het ergst. Maar die ontstaan natuurlijk nooit spontaan
@ieniminimuisquote:Op maandag 29 december 2025 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn muis is leeg en ligt aan de oplader. Kan dus even niet werken.
vervelendquote:Op maandag 29 december 2025 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn muis is leeg en ligt aan de oplader. Kan dus even niet werken.
Gebruik de tijd nuttig. Heb al een wasje opgevouwen en ga nu thee zetten.quote:
Gewoon 12 uur nadat ik een kaartje had gekocht. Ik vind het bijna egoistischquote:Op maandag 29 december 2025 10:32 schreef alopio het volgende:
Hopelijk gaat the Cure gewoon naar PP komen
Ik wil The Cure ook live zien maar die popfestivals zijn niet mijn line-up meer tegenwoordig.quote:Op maandag 29 december 2025 10:32 schreef alopio het volgende:
Hopelijk gaat the Cure gewoon naar PP komen
er was ook een vaccin met die Carolien van Stendersquote:
morgen Bassmanquote:Op maandag 29 december 2025 10:32 schreef MTheBassman het volgende:
Een hele goede morgen
Bijna op tijd om eindelijk weer een stemplaat mee te krijgen
Dat verband hadden wij al gelegd ja.quote:Op maandag 29 december 2025 10:33 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand al de maandverband grap gemaakt?
Bij nader inzien ga ik je niet inlichten als het 013 concert een feit is.quote:Op maandag 29 december 2025 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gewoon 12 uur nadat ik een kaartje had gekocht. Ik vind het bijna egoistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |