quote:Op maandag 29 december 2025 10:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wanneer Volumia GODEN (terug) in de Top?
[ link | afbeelding ]NEE NEE NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
dan doen we glennis er voor in de plaatsquote:
[..]
[ link | afbeelding ]Wil je weer tekstmemes plaatsen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
zoiets ja, die verandert we, of het beter wordt is de vraagquote:Op maandag 29 december 2025 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je muzieksmaak nam de long way home?
JE HOEFT NIET TE GAAN SCHAHAAAAATquote:
Ja het is gewoon compleetquote:Op maandag 29 december 2025 10:25 schreef alopio het volgende:
[..]
het zit ook gewoon enorm goed in elkaar muzikaal
dan liever Volumiaquote:Op maandag 29 december 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan doen we glennis er voor in de plaats
SNIJTAFEL DUDEquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:49 schreef Cheestrings het volgende:
Deze man heeft een goedlopend Youtubekanaal waar hij maatschappelijke zaken op de snijtafel legt. Hij leek op de video een lieve man, maar dit gedrag vind ik behoorlijk vreemd. Ben ik nou gek?
Dat zou maar zo kunnenquote:Op maandag 29 december 2025 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm dan zouden we elkaar wel gezien kunnen hebben
[..]
[ link | afbeelding ]Ja, die horen er wel in. In plaats van bijvoorbeeld dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Haha ja was ironisch, heb zelf ook helemaal niks meer met Xander de B. en z'n oude bandquote:
Wow. Wooow.quote:Op maandag 29 december 2025 10:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Suzan en Freek vind ik leuker dan Witch Docter.
dit zijn uitsprakenquote:Op maandag 29 december 2025 10:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Suzan en Freek vind ik leuker dan Witch Docter.
Die sit downs zijn het ergst. Maar die ontstaan natuurlijk nooit spontaanquote:Op maandag 29 december 2025 10:29 schreef alopio het volgende:
wat wel jammer is zijn die georkestreerde circle pits. Zoiets moet ontstaan. Ik kan het bij dit nummer wel hebben maar haat het als je van die sit downs of voorgekouwde wall of deaths hebt. Dat moet gewoon ontstaan uit zichzelf, dan doe je het pas goed als band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |