BWH had toen echt vette bands , geweldige tijdquote:Op maandag 29 december 2025 10:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben er vijf keer geweest, toch aardig wat voor iemand uit Den Helder
Ik doe mijn best, maar Six Seven lijkt immuun voor mijn dad superpower om memes oncool te makenquote:Op maandag 29 december 2025 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat de boomers de six seven meme vaker moeten gebruiken.
Des te sneller zijn we van die zooi af
lolquote:Op maandag 29 december 2025 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
En ik ging er zo'n beetje weer weg
waarom was 6 bang voor 7?quote:Op maandag 29 december 2025 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar Six Seven lijkt immuun voor mijn dad superpower om memes oncool te maken
Kwam je wel eens in de dokter?quote:
on mie?quote:
Mie in the corner?quote:
Ja het is muziek die blijft groeien ipv dat je het beu raaktquote:Op maandag 29 december 2025 10:24 schreef alopio het volgende:
ik ben Supertramp toch meer gaan waarderen door de jaren heen
En terecht!quote:Op maandag 29 december 2025 10:24 schreef alopio het volgende:
Wanneer Volumia GODEN (terug) in de Top?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Je muzieksmaak nam de long way home?quote:Op maandag 29 december 2025 10:24 schreef alopio het volgende:
het zit ook gewoon enorm goed in elkaar muzikaalquote:Op maandag 29 december 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is muziek die blijft groeien ipv dat je het beu raakt
quote:Op maandag 29 december 2025 10:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wanneer Volumia GODEN (terug) in de Top?
[ link | afbeelding ]Graag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hmm dan zouden we elkaar wel gezien kunnen hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |