Ik kon mij daar de hele dag mee vermaken op oudjaarsdag.quote:Op maandag 29 december 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger als klein ventje vond ik het fantastisch, lekker de hele dag met een tasje vol astronauten en grondbloemen rondlopen
Mijn smaak wijkt wel eens af van de rest hier dus juich niet te vroeg!quote:Op maandag 29 december 2025 10:02 schreef alopio het volgende:
[..]
ok, onverstaanbaar maar wel prima. Geen meuk dus
Ik sluit mij deze aan bij Cee.quote:Op maandag 29 december 2025 10:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn smaak wijkt wel eens af van de rest hier dus juich niet te vroeg!
674 Hald Mich 's Vas - Neet Oét Lottum bedoel je?quote:Op maandag 29 december 2025 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
De mooiste van het uur ken je niet?
Gelukkig is er zometeen Blur!quote:Op maandag 29 december 2025 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik sluit mij deze aan bij Cee.
Waar Cee en ik muzikaal overlappen is vrij eclectisch
Het is allemaal middne in de nachtquote:Op maandag 29 december 2025 10:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, vorig jaar had ik 4:00-5:00 en 5:00-6:00 he, onvergetelijk![]()
Toen de hele nacht doorgehaald en uiteindelijk ruim 36 uur wakker geweest
Woohoo!quote:
Billie natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2025 10:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
674 Hald Mich 's Vas - Neet Oét Lottum bedoel je?
Jep, mensen mogen daar niet met winst doorverkopen volgens mij. Dus heb zelf gewoon de normale prijs + servicekosten betaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |