hypocrisie zoals ik al zeiquote:Op maandag 29 december 2025 09:56 schreef alopio het volgende:
[..]
ja dat is een andere discussie. Ikzelf geloof dat MJ zelf stoornissen had en gewoon kind wilde zijn en sexueel niks deed met die gasten. maar goed, dat hoeft natuurlijk niet (ik was er niet bij)
Marco vind ik uberhaupt schijnheilig. Altijd al gehad met hem, dat hebben veel BN'ers. Beetje de ideale schoonzoon uithangen maar wel lekker vreemdgaan met (jonge) vrouwen. En maar het slachtoffer speler zelf.
Wat kon die man tuinieren hequote:Op maandag 29 december 2025 09:57 schreef mario390 het volgende:
jeff porcaro was bij heal the world on drums
quote:Op maandag 29 december 2025 09:55 schreef Gretzl het volgende:
Heb ik zo even een ticket gescoord voor het Café op Oudejaarsdag op een normaal tijdstip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik ook daadwerkelijk afreizen naar het Hilversumse?Lekker uurtje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
dat mag, maar niks menselijks vreemds dat je soms andere meningen hebt bij het ene dan bij het andere. Niemand is zo rechtlijnig in het leven. Kan je hypocrisie noemen, ik noem het meer nuancesquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 09:55 schreef Gretzl het volgende:
Heb ik zo even een ticket gescoord voor het Café op Oudejaarsdag op een normaal tijdstip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik ook daadwerkelijk afreizen naar het Hilversumse?NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker! Maar zou zo graag (omdat het voor mij ook een stukje reizen is naar Hilversum) dan ook de shift 8:00-9:00 doen, omdat daar nog veel grotere persoonlijke faves staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
jij was vrij toch?quote:Op maandag 29 december 2025 09:58 schreef peaceman het volgende:
Zo maar eens aanstalten te gaan maken om te gaan werken
gaan we die ook cancelen vanaf nuquote:Op maandag 29 december 2025 09:59 schreef mario390 het volgende:
lids van toto zijn vanaf 1982 bij m.jackson producties geweest
Jij wil echt richting 1500 keer Suus en Freek volgend jaar he?quote:
Ja maar even een uurtje wat doenquote:
why not?quote:Op maandag 29 december 2025 10:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jij wil echt richting 1500 keer Suus en Freek volgend jaar he?
slapen is geen werkquote:Op maandag 29 december 2025 10:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar even een uurtje wat doen
Billiequote:Op maandag 29 december 2025 10:00 schreef Gretzl het volgende:
10.00 - 11.00 uur
677 Tusk - Fleetwood Mac
676 Song 2 - Blur
675 Rosanna (Albumversie) - Toto
674 Hald Mich 's Vas - Neet Oét Lottum
673 Take The Long Way Home (Albumversie) - Supertramp
672 Witch Doctor - De Staat
671 Boys Don't Cry - The Cure
670 Always (Albumversie) - Bon Jovi
669 Happier Than Ever - Billie Eilish
668 The Boys Of Summer - Don Henley
667 Waterfront - Simple Minds
666 Lullaby - The Cure
Lekker explosieven hamsteren in Duitslandquote:
Limburgs zegt Google.quote:Op maandag 29 december 2025 10:00 schreef alopio het volgende:
wat is dit dan?
Haha heb een teamsafspraakquote:
Klinkt Duits of Achterhoeksquote:Op maandag 29 december 2025 10:00 schreef alopio het volgende:
wat is dit dan?
Hoe zeg je guily pleasure in het Venlo's?quote:Op maandag 29 december 2025 10:00 schreef alopio het volgende:
wat is dit dan?
uberhaupt vuurwerk.quote:
1 of ander luizenei uit Limburgquote:Op maandag 29 december 2025 10:00 schreef alopio het volgende:
wat is dit dan?
Een heel mooi onverstaanbaar liedje (is mijn mening dan).quote:Op maandag 29 december 2025 10:00 schreef alopio het volgende:
wat is dit dan?
Ticketswap hebben ze uitgeschakeld dit jaar, alles mag enkel nog via Fansale worden verkocht .quote:Op maandag 29 december 2025 09:56 schreef alopio het volgende:
[..]
waren er nog kaarten dan of via ticketswap?
ok, onverstaanbaar maar wel prima. Geen meuk dusquote:Op maandag 29 december 2025 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Een heel mooi onverstaanbaar liedje (is mijn mening dan).
Vroeger als klein ventje vond ik het fantastisch, lekker de hele dag met een tasje vol astronauten en grondbloemen rondlopenquote:Op maandag 29 december 2025 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
uberhaupt vuurwerk.
leuk om te zien, als het professioneel is. Die flutpijltjes hier kunnen mij gestolen worden. Zal er nooit geld aan uitgeven iig, of staan koukleunen om het af te steken
Ik voel een mute momentje opkomen.quote:Op maandag 29 december 2025 10:00 schreef alopio het volgende:
wat is dit dan?
via fansale wel normale prijzen?quote:Op maandag 29 december 2025 10:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ticketswap hebben ze uitgeschakeld dit jaar, alles mag enkel nog via Fansale worden verkocht .
Al zijn er nog steeds een hoop Marktplaats hosselaars die voor de populaire tijdstippen het veelvoudige willen vangen.
De mooiste van het uur ken je niet?quote:Op maandag 29 december 2025 10:02 schreef essnhills het volgende:
677 Tusk - Fleetwood Mac
676 Song 2 - Blur![]()
![]()
675 Rosanna (Albumversie) - Toto
673 Take The Long Way Home (Albumversie) - Supertramp
672 Witch Doctor - De Staat
671 Boys Don't Cry - The Cure
670 Always (Albumversie) - Bon Jovi![]()
669 Happier Than Ever - Billie Eilish
668 The Boys Of Summer - Don Henley
667 Waterfront - Simple Minds
666 Lullaby - The Cure
Oeh, leuk. Ik ben er geboren en mijn ouders wonen er nog.quote:
Haha, vorig jaar had ik 4:00-5:00 en 5:00-6:00 he, onvergetelijkquote:Op maandag 29 december 2025 09:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is heul nog midden in de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |