quote:Op maandag 29 december 2025 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Niets mis met af en toe Paul de Leeuw eens per jaar![]()
Ik zing dit schaamteloos mee
Maar jij moet toch ook bekennen dat het origineel vele malen mooier is?quote:Op maandag 29 december 2025 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
mooi dan hebben we die gehad dan komt die op 11-01 nietquote:Op maandag 29 december 2025 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
De hypocrisie is hoogquote:Op maandag 29 december 2025 09:51 schreef alopio het volgende:
[..]
nee
nee dit kan niet
al is dit niet de beste MJ
Daar hebben ze nog enkel radioquote:Op maandag 29 december 2025 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja geen idee of dat kan.Maar nee dus.
jawel. ik heb destijds ook vanuit spanje gestemd.quote:Op maandag 29 december 2025 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja geen idee of dat kan.Maar nee dus.
Ik zag het in toen ik de FOK 2000 maakte.quote:Op maandag 29 december 2025 09:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Fijne plaat
Zelf gestemd op They don't care about us
om het gedrag tov kinderenquote:Op maandag 29 december 2025 09:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Om Marco? nu maakte die natuurlijk ook kut muziek
overleggen doen we hier nooitquote:Op maandag 29 december 2025 09:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
sonst word ik toch niet hier zijn ,overleg en keer hoor
Favoriet. Maar die komt er toch nooit inquote:Op maandag 29 december 2025 09:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zag het in toen ik de FOK 2000 maakte.
Ik had Give In To Me verwacht.
Met die instelling niet neequote:Op maandag 29 december 2025 09:54 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Favoriet. Maar die komt er toch nooit in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik ook daadwerkelijk afreizen naar het Hilversumse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Gretzl op 29-12-2025 10:04:05 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
ja dat is een andere discussie. Ikzelf geloof dat MJ zelf stoornissen had en gewoon kind wilde zijn en sexueel niks deed met die gasten. maar goed, dat hoeft natuurlijk niet (ik was er niet bij)quote:
Daar is ze alquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 09:55 schreef Gretzl het volgende:
Heb ik zo even een ticket gescoord voor het Café op Oudejaarsdag op een normaal tijdstip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik ook daadwerkelijk afreizen naar het Hilversumse?Dat is heul nog midden in de nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 29 december 2025 09:55 schreef Gretzl het volgende:
Heb ik zo even een ticket gescoord voor het Café op Oudejaarsdag op een normaal tijdstip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik ook daadwerkelijk afreizen naar het Hilversumse?waren er nog kaarten dan of via ticketswap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Klassieke symptomen van narcismequote:Op maandag 29 december 2025 09:56 schreef alopio het volgende:
[..]
ja dat is een andere discussie. Ikzelf geloof dat MJ zelf stoornissen had en gewoon kind wilde zijn en sexueel niks deed met die gasten. maar goed, dat hoeft natuurlijk niet (ik was er niet bij)
Marco vind ik uberhaupt schijnheilig. Altijd al gehad met hem, dat hebben veel BN'ers. Beetje de ideale schoonzoon uithangen maar wel lekker vreemdgaan met (jonge) vrouwen. En maar het slachtoffer speler zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |