Heb nog een elpee van zequote:Op maandag 29 december 2025 09:44 schreef Gunner het volgende:
Volgend uur De Staat. Ik hou de MUTE-knop in de buurt wat een verschrikking vind ik dat.
Great mindsquote:Op maandag 29 december 2025 09:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Fave Prince hiero
Slechtste van Princequote:Op maandag 29 december 2025 09:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Een van de slechtste van Prince, de slechtste van MJ, de slechtste van Fleetwood Mac en dan tussendoor nog Paul de Leeuw die altijd kut is.
Fresh Princequote:Op maandag 29 december 2025 09:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Fave Prince hiero
je hebt nooit genoeg Prince gehadquote:Op maandag 29 december 2025 09:46 schreef hihohaswessam het volgende:
hebben we nou godverdomme alle prince al gehad behalve die ene
Ik ben geen fan van Prince, maar dit is wel 1 vd leukere. Scoorde weliswaar 31e plek in de ladderfinale maar dat komt door een hoop kwaliteit aldaar.quote:
Ik vind wel dat je voor dat soort uitspraken het volledige oeuvre beluisterd moet hebben.quote:
De Paarse Regen en Teken Des Tijds mogen echt de vloer niet aangeven met deze. Al zijn dat zeker ook prima Prince classicsquote:
Ja dagquote:Op maandag 29 december 2025 09:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je voor dat soort uitspraken het volledige oeuvre beluisterd moet hebben.
Valt me nog mee dat de Heksendokter niet vele honderden plekken hoger staatquote:Op maandag 29 december 2025 09:44 schreef Gunner het volgende:
Volgend uur De Staat. Ik hou de MUTE-knop in de buurt wat een verschrikking vind ik dat.
Ze hebben wel leukere nummers van Witch Doctor, al weet ik het even niet meer uit mijn hoofd.quote:Op maandag 29 december 2025 09:47 schreef DecoAoreste het volgende:
De Staat vind ik wel weer prima voor af en toe trouwens.
Dit is de schuld van de keuzelijst!quote:Op maandag 29 december 2025 09:46 schreef hihohaswessam het volgende:
hebben we nou godverdomme alle prince al gehad behalve die ene
quote:Op maandag 29 december 2025 09:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wout Weghorst kan ook niet voetballen, maar dat houdt Ajax ook niet tegen.
Want man-vrouw duet?quote:Op maandag 29 december 2025 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige van Paul die wel te doen is, met dank aan Simone.
Neuh, gewoon door Simone. Origineel is wel een prachtig m/v duet trouwens.quote:
Ik vind Peptalk wel vermakelijkquote:Op maandag 29 december 2025 09:47 schreef DecoAoreste het volgende:
De Staat vind ik wel weer prima voor af en toe trouwens.
waarheen waarvoorquote:
Je schrijft Paul verkeerd.quote:
Er is op gestemd.quote:
Het nummer is niet echt geloofwaardig als man-vrouw duet, aangezien iedereen weet dat Paul homo isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |