Dat ligt aan de lat.quote:Op maandag 29 december 2025 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop drek in de nacht geweest, hopelijk helpt dat voor vandaag.
Het was echt relatief veel.quote:
veel liedjes kenn ik van haar niet ,en wanneer ik zij hoor denk ik is kesha of sabrina carpenterquote:
Tubular Bells was duidelijk niet in de nacht nee. Parel om de avond mee af te sluitenquote:Op maandag 29 december 2025 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop drek in de nacht geweest, hopelijk helpt dat voor vandaag.
Dan heb je hem toen zelf opgezet.quote:Op maandag 29 december 2025 08:39 schreef PzKpfw het volgende:
Deze heb ik volgens mij ook weleens op de 31e voorbij horen komen.
Gij waaghalsquote:Op maandag 29 december 2025 08:39 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, posts per pagina op FOK! maar eens ingesteld op 999. Eens kijken of ik dat overleef.
Toch wel een verandering, aaahhh...quote:
Met deze ram-prijzenquote:Op maandag 29 december 2025 08:39 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, posts per pagina op FOK! maar eens ingesteld op 999. Eens kijken of ik dat overleef.
Je wilt met een knal het jaar uit?quote:Op maandag 29 december 2025 08:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben zojuist uitgenodigd om een keer oud en nieuw te vieren in Floradorp. Want… het is de BOM. Letterlijk. Altijd ME. Love it
Ik ben een beetje bang nu
Ik denk dat de komende uren niet heel anders zijn dan de afgelopen 8. Liederen die we voorheen als bittere ellende ervaarden zijn in de huidige context alleen nog maar ellende.quote:Op maandag 29 december 2025 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was echt relatief veel.
Ik herken het, ik stem ook altijd vrij snel zonder er diep over na te denken.quote:
We zullen 1 januari zien. Maar er zit nog genoeg drek in de kikkerpoel ja.quote:Op maandag 29 december 2025 08:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk dat de komende uren niet heel anders zijn dan de afgelopen 8. Liederen die we voorheen als bittere ellende ervaarden zijn in de huidige context alleen nog maar ellende.
Dit jaar heb ik al plannen. Volgend jaar.. it’s wide openquote:Op maandag 29 december 2025 08:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Je wilt met een knal het jaar uit?
Mijn PC is inmiddels alweer ruim 11 jaar oud.quote:
Je mist nietsquote:Op maandag 29 december 2025 08:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
veel liedjes kenn ik van haar niet ,en wanneer ik zij hoor denk ik is kesha of sabrina carpenter
Ik zou dan niet met de auto gaanquote:Op maandag 29 december 2025 08:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik al plannen. Volgend jaar.. it’s wide open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |