En we gaan nog even terug in de tijd naar November, blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2025 02:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Peel moet nog in de fik? En heel Holland nog Limburgs lullen? En dan vast nog wel wat?
Nee Rowwen Hèze.quote:
Ook altijd in deze regionen volgens mijquote:Op maandag 29 december 2025 02:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ze staan er altijd vaker in dan ik me herinner.
Limburg is een smakeloos land.
Acht keer.quote:Op maandag 29 december 2025 02:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ze staan er altijd vaker in dan ik me herinner.
Limburg is een smakeloos land.
Terug in de tijd komt ook nog inderdaadquote:Op maandag 29 december 2025 02:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
En we gaan nog even terug in de tijd naar November, blijkbaar
maar hij kan zo geweldig gitaar spelen jooooohquote:Op maandag 29 december 2025 02:12 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, hier moet je op geslowdanced hebben, of zo.
Ja. Altijd zo jammer dat hij er zelden wat goeds mee doet in zijn nummers.quote:Op maandag 29 december 2025 02:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
maar hij kan zo geweldig gitaar spelen joooooh
Op zich is wat ie speelt op dit nummer wel smaakvol, maar er gebeurt gewoon veel te weinig om mijn aandacht erbij te houden.quote:Op maandag 29 december 2025 02:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
maar hij kan zo geweldig gitaar spelen joooooh
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 02:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo, dat was ‘m weer, welterusten allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |