Donna pakken we nog even meequote:Op maandag 29 december 2025 03:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fijn dat het niet I Alone is!
Ik weet al Wat Het Isquote:Op maandag 29 december 2025 03:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik word vooral blij van het ex-stemplaatje direct erna
Ja, de voorbije uren waren niet veel, maar nu komen er allerlei pareltjes aan.quote:Op maandag 29 december 2025 03:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit jaar trouwens gestemd op On Every Street, maar die zit een uur later. Daar ga ik straks niet op wachten
Oef, 1-2 moet wel even doorbikkelen zijn geweest. Geen wonder dat de meeste mensen zijn gaan pitten.quote:Op maandag 29 december 2025 03:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de voorbije uren waren niet veel, maar nu komen er allerlei pareltjes aan.
Ja het is niet lekker verdeeldquote:Op maandag 29 december 2025 03:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oef, 1-2 moet wel even doorbikkelen zijn geweest. Geen wonder dat de meeste mensen zijn gaan pitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon in Nederland geboren.quote:Op maandag 29 december 2025 06:43 schreef Robert1604 het volgende:
Ander kom je er met je baby haha. Enne Tanaaz is wel een zeldzaam voorbeeld van het feit dat integratie wel kan (of moet ik zeggen kunnen)😆.
Oké is dat zo ? Zal ook wel haha. Maar ach er zijn ook hier geboren die het minder doen, dit is een pré, me dunkt. Ted Swimms 👍quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |