Vraag me serieus af of die gast wist hoe groot hij als meme hier was destijdsquote:
Wekkeren of opblijven.quote:Op maandag 29 december 2025 00:49 schreef Gretzl het volgende:
Hoe zorg ik dat ik wakker ben wanneer Sophie Straat Godin voorbij komt?
[ afbeelding ]
Er is een pagina op knowyourmeme blijkbaar.quote:Op maandag 29 december 2025 00:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vraag me serieus af of die gast wist hoe groot hij als meme hier was destijds
quote:
Mijn moeder zag hem een keer in de sauna.quote:
Nee, het is echt kut. Ze heeft veel leukere dingen maar met deze kan ik niets.quote:Op maandag 29 december 2025 00:51 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken Sophie Straat niet. Ga ik dat nummer leuk vinden of niet?
Trustequote:Op maandag 29 december 2025 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga ook naar bed. Het is een stuk vroeger dan de afgelopen dagen, maar ben moe en de wals is toch al geweest.
Fijne nacht allemaal en tot morgen ergens
Truste beste Billquote:Op maandag 29 december 2025 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga ook naar bed. Het is een stuk vroeger dan de afgelopen dagen, maar ben moe en de wals is toch al geweest.
Fijne nacht allemaal en tot morgen ergens
Niks te missen dus, dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 29 december 2025 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, het is echt kut. Ze heeft veel leukere dingen maar met deze kan ik niets.
Strand is de bestequote:Op maandag 29 december 2025 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
Deze van Boudewijn vind ik nog wel leuk
Let wel, ik heb er 20 seconden van gehoord skippend door het nummer heen. Dacht eerst er misschien op te stemmen omdat het in mijn protestlijstje pastte maar ik kon er gewoon niets mee.quote:Op maandag 29 december 2025 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks te missen dus, dan weet ik genoeg.
Truste n00biequote:Op maandag 29 december 2025 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
* n00biedoobiedoo kijkt naar het komende uur en denkt dat het ook wel mooi geweest is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |