Mja ik heb hier echt minder problemen mee. Ik zie mensen in het café die zich er mee vermaken dus ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 29 december 2025 00:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb het van de week getimed. Toen duurde het (zonder oproep tot meedoen) 70 seconden. Dit was zo'n 2 minuutjes. Als je enerzijds zeikt over Tubular Bells, moet je ook zeiken over 2 minuten waarin ook DAADWERKELIJK DE LIJST kan worden uitgezonden.
Kijk dit is tenminste eerlijkquote:Op maandag 29 december 2025 00:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je weet zelf dat we hier precies niks leuk vinden, daarom kijken we elk jaar een week lang.
Voor geen meterquote:Op maandag 29 december 2025 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gozer in de Playbackplek lijkt op @:PippenScottie.
Bohh, die lijkt me ook gaaf ja. Volgens mij was ik net op vakantie op dat momentquote:Op maandag 29 december 2025 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, Slift heb ik ook twee keer gezien in juli, dat blijft ook een fucking vette band.
De mensen in het café (En meer dan een enkele keer een verdwaalde foetus, kind of kleuter) vermaken zich al met een rondvliegende ballon. Parels voor de zwijnen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik heb hier echt minder problemen mee. Ik zie mensen in het café die zich er mee vermaken dus ik vind het wel prima zo.
Die gaan straks ook weer los op zo'n Hazes junior met z'n Leef, het café nemen wij niet serieusquote:Op maandag 29 december 2025 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik heb hier echt minder problemen mee. Ik zie mensen in het café die zich er mee vermaken dus ik vind het wel prima zo.
Volgens mij zitten de samenstellers van de lijst zelf constant te gniffelen bij alle combi's die ze weer bedacht hebben.quote:Op maandag 29 december 2025 00:14 schreef Gretzl het volgende:
Bloedend Hart en Mijn Houten Hart in hetzelfde uur, dat lijkt me een bewussie @:ArnieAlberts
Vijf keer gezien inmiddelsquote:Op maandag 29 december 2025 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bohh, die lijkt me ook gaaf ja. Volgens mij was ik net op vakantie op dat moment
Neequote:Op maandag 29 december 2025 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gozer in de Playbackplek lijkt op @:PippenScottie.
Dat wel!quote:Op maandag 29 december 2025 00:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel qua volle overgave en enthousiasme
Dus ik ben een zwijn?quote:Op maandag 29 december 2025 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De mensen in het café (En meer dan een enkele keer een verdwaalde foetus, kind of kleuter) vermaken zich al met een rondvliegende ballon. Parels voor de zwijnen.
@Arizona wellicht heb jij hier iets over te zeggen morgen. Herken je je in dit beeld?quote:Op maandag 29 december 2025 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De mensen in het café (En meer dan een enkele keer een verdwaalde foetus, kind of kleuter) vermaken zich al met een rondvliegende ballon. Parels voor de zwijnen.
Komen we vast wel achterquote:Op maandag 29 december 2025 00:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh shit, hij pakt de camera vast, hij OWNT dit momentWie is deze held??
En dit ook, @Arizona .quote:Op maandag 29 december 2025 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die gaan straks ook weer los op zo'n Hazes junior met z'n Leef, het café nemen wij niet serieus
Ik vind dat er eerder geklaagd kan worden dat er heel veel nummers gewoon niet uitgespeeld worden. Dat zou ik liever zien dan extra albumversies.quote:Op maandag 29 december 2025 00:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb het van de week getimed. Toen duurde het (zonder oproep tot meedoen) 70 seconden. Dit was zo'n 2 minuutjes. Als je enerzijds zeikt over Tubular Bells, moet je ook zeiken over 2 minuten waarin ook DAADWERKELIJK DE LIJST kan worden uitgezonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |