Dat is toch genietenquote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef houdjemond het volgende:
We zitten echt te duwen voor dat half uur he
Ja. Plus die nummers van Taylor Swift die flink zijn gedaald terwijl die fanbase groot is. Lijkt in meerdere gevallen haast wel een fout.quote:Op zondag 28 december 2025 23:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En de enorme verliezen voor U2. Zat het net even te kijken n.a.v. de opmerking over Pride. Gewoon 4 nummers die boven 1506 stonden eruit. Stuck in a moment vanaf 1190. Nou vind ik dat laatste niet erg, echt een zaadnummer.
quote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja godver nu heb ik ook verlorenGedeelde smartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ja, zo schiet het niet op en moeten wij ook nog gaan googelen.quote:
Omdat Nederland een smaakvol land is.quote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
Over Bloodhound Gang gesproken trouwens, hoezo staan die niet in de lijst
Zo smakeloos is zelfs Nederland niet.quote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
Moderne Breezerquote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zo schiet het niet op en moeten wij ook nog gaan googelen.
Chasey Lain is de meest vervelende uit de Kink 1500, kejje nagaan.quote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo smakeloos is zelfs Nederland niet.
Das nou echt onderbroekenlol muziek.quote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
Ah, soort Viper ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aju voor vandaag!
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Heb je erop gestemd?quote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
uhn tiss had op zich nog wel een lekkere beat. Maar ja, was als puber nog wel lachen maar verder, tja.quote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das nou echt onderbroekenlol muziek.
quote:Op zondag 28 december 2025 23:21 schreef 4-elements het volgende:
Kennen jullie die grap over 4-elements die Tubular Bells wilde horen?Beetje jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aju voor vandaag!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kennen jullie die grap over 4-elements die Tubular Bells wilde horen?TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aju voor vandaag!
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Beter dan deze gezapige ellendequote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das nou echt onderbroekenlol muziek.
Henry Rollins zou je nu voor leugenaar uitmaken, denk ik.quote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chasey Lain is de meest vervelende uit de Kink 1500, kejje nagaan.
quote:
Kennen jullie die grap over 4-elements die Tubular Bells wilde horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aju voor vandaag!![]()
Teleurgesteld, maar slaapze
Wat denk je dan dat de meest vervelende is? Ik vind die denk ik nog erger dan Amigo.quote:Op zondag 28 december 2025 23:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Henry Rollins zou je nu voor leugenaar uitmaken, denk ik.
De Lip?quote:Op zondag 28 december 2025 23:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van De Lip? Zag em gisternacht vooral flirten in een groep met chicks
SLeep wellquote:Op zondag 28 december 2025 23:10 schreef Arizona het volgende:
Mijn laatste nummer van vanavond, het mooie Behind blue eyes.
Nu slapen en morgen tijdens werk verder luisteren en kijken
Sleep well Jorgiequote:Op zondag 28 december 2025 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen ik ben niet helemaal fit en met dit uurtje geloof ik t wel. Tot morgen
Snellequote:
Bloodhound Gang kan echt alleen maar schijtlol maken. Daar passen wij gewoon voorquote:Op zondag 28 december 2025 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chasey Lain is de meest vervelende uit de Kink 1500, kejje nagaan.
Beetje laatquote:
Oh, die Rollins is gesaneerd dit jaar zie ik. Dan zou het wel eens kunnen kloppen.quote:Op zondag 28 december 2025 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat de meest vervelende is? Ik vind die denk ik nog erger dan Amigo.
Dit kan niet.quote:Op zondag 28 december 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
Ken heel dit nummer niet, had ik graag zo gelaten eigenlijk
Live op een festival wel lachen. Meer nietquote:Op zondag 28 december 2025 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bloodhound Gang kan echt alleen maar schijtlol maken. Daar passen wij gewoon voor
Sleep wellquote:Op zondag 28 december 2025 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga er ook mee stoppen voor vandaag. Veel plezier zo en tot morgen
Echter kan deze kan wel worden verplaatst.quote:
Erger dan Amigo is haast onmogelijk, dan moet het wel echt erg zijnquote:Op zondag 28 december 2025 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat de meest vervelende is? Ik vind die denk ik nog erger dan Amigo.
Liar vind ik ook niet groots maar ik kan er wel een stuk of 20-30 bedenken die erger zijn in die lijst.quote:Op zondag 28 december 2025 23:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh, die Rollins is gesaneerd dit jaar zie ik. Dan zou het wel eens kunnen kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |