Ik zal even wat verzamelen als voorraad straksquote:Op zondag 28 december 2025 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Tof! Leuke dag zo te horen dus. Je ziet haar niet meer dit jaar toch? Dan is het fijn even tijd te hebben samen.
En de gifjes verwacht ik wel
zo maar slapen, wekker om 6 uur ofzoquote:Op zondag 28 december 2025 23:02 schreef alopio het volgende:
Fantastisch uur. Bier en Tubular Bells, genieten
Vooruit dan maar weerquote:Op zondag 28 december 2025 23:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn credo is:
Bekijk deze YouTube-video
Ja fantastisch toch. Waar hoor je die nou nog. 1x per jaar is meer dan genoeg, maar dan wel hierquote:Op zondag 28 december 2025 23:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga eindelijk een keer Tubular Bells meepakken. Zin in
Verder een matig uur
Vannacht tussen 3 en 4 Ome Neil, maar daar ga ik niet voor opblijvenquote:Op zondag 28 december 2025 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vannacht geen stemplaten, dus ik geloof het verder wel. Morgenochtend tussen 6 en 7 weer een stemplaat.
Jij hebt volgens mij nooit een broekje aan.quote:
Met heel veel maggiesquote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja fantastisch toch. Waar hoor je die nou nog. 1x per jaar is meer dan genoeg, maar dan wel hier
nog 3 dagen en 1 uur dan wordt heel NL een twijfelgevalletjequote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef Redefine het volgende:
Zijn ze nog steeds bezig in dat tokkiedorp
wij waren er kerstmiddag nogquote:
Vertrekken we samen qua stemplaat?quote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef camilero het volgende:
[..]
Vannacht tussen 3 en 4 Ome Neil, maar daar ga ik niet voor opblijven
Ik heb morgennacht tussen 2 en 3 en tussen 3 en 4 een stemplaat. Ja, nou dat geloof ik dan wel.quote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef camilero het volgende:
[..]
Vannacht tussen 3 en 4 Ome Neil, maar daar ga ik niet voor opblijven
Nou net met Coldplay een extra broekjequote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij nooit een broekje aan.
Of een van de vele betere nummers van Limp Bizkit, nog beter.quote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef Isorden het volgende:
807 Behind Blue Eyes Limp Bizkit![]()
![]()
![]()
Hier had gewoon het origineel van The Who kunnen staan.
Sterkte!quote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo maar slapen, wekker om 6 uur ofzo
Kuisheidsgordel?quote:Op zondag 28 december 2025 23:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou net met Coldplay een extra broekje
Hebben die betere nummers?quote:Op zondag 28 december 2025 23:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of een van de vele betere nummers van Limp Bizkit, nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |