Ik raak alleen maar meer verward.quote:Op zondag 28 december 2025 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
Mastermovies is de artiestennaam van een voormalig duo bestaande uit Paul Huig en Merijn Scholte-Albers.[1] Ze zijn voornamelijk bekend van de zogenaamde fundubs waarin ze films en televisieseries nasynchroniseerden.[2] Dit betrof vaak humoristische teksten die ongerelateerd waren aan de oorspronkelijke film of serie. Tevens maakten ze filmpjes waarin ze zelf speelden. Naast Huig en Scholte Albers, werkte ook Coen Beeksma mee aan een aantal fundubs en was cameraman van eigen filmpjes.[3]
Dat zal dan echter geen Spandau Ballet vraag zijn geweestquote:Op zondag 28 december 2025 22:14 schreef PippenScottie het volgende:
Spandau is de naam van de gevangenis waar de nazis na WO2 zaten opgesloten.
Onthoud dit, je kan er een pubquiz mee winnen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 december 2025 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit iets van gezien, behalve dan de stukjes die iedereen nadoet
Dit is dus aan mij voorbij gegaan.quote:Op zondag 28 december 2025 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
Mastermovies is de artiestennaam van een voormalig duo bestaande uit Paul Huig en Merijn Scholte-Albers.[1] Ze zijn voornamelijk bekend van de zogenaamde fundubs waarin ze films en televisieseries nasynchroniseerden.[2] Dit betrof vaak humoristische teksten die ongerelateerd waren aan de oorspronkelijke film of serie. Tevens maakten ze filmpjes waarin ze zelf speelden. Naast Huig en Scholte Albers, werkte ook Coen Beeksma mee aan een aantal fundubs en was cameraman van eigen filmpjes.[3]
Dit lijkt me voor iedereen van onze generatie extreem herkenbaarquote:Op zondag 28 december 2025 22:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mastermovies scenes napraten was wel zo'n beetje hét trademark van de groep nerds op m'n middelbare school
Deze is Nergens Goed Voor inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2025 22:15 schreef hihohaswessam het volgende:
dit is toch wel een van de meest overbodige noteringen in de hele lijst?
nee. heb je even voor een lijstje?quote:Op zondag 28 december 2025 22:15 schreef hihohaswessam het volgende:
dit is toch wel een van de meest overbodige noteringen in de hele lijst?
Ik dacht Sienekequote:Op zondag 28 december 2025 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
sjalalalalalala origineel van Counting Crows
Of iets van Tom Waitsquote:Op zondag 28 december 2025 22:16 schreef Gehenna het volgende:
Hier had ook iets Neil Young kunnen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |