He rustig man, neem een jointje.quote:Op zondag 28 december 2025 22:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staar Wars.
Jouw moeder, is focking lelijk.
Was je de hectometerpaaltjes aan het tellen?quote:Op zondag 28 december 2025 22:16 schreef LatteMasijato het volgende:
Ik zat vanmiddag in de auto, alleen maar kutnummers. Ik luister niet meer
SNOOKIE SMOOSH SMOOSHquote:Op zondag 28 december 2025 22:16 schreef Gretzl het volgende:
CROSS THE RIVER TO THE JERSEY SIDE SHORE
[ afbeelding ]
Ja bij nader inzien is dit eenquote:Op zondag 28 december 2025 22:15 schreef hihohaswessam het volgende:
dit is toch wel een van de meest overbodige noteringen in de hele lijst? waarom staat dit zo hoog?
Das knap van het is Bruce-dagquote:Op zondag 28 december 2025 22:17 schreef PzKpfw het volgende:
Net op tijd om m'n eerste Bruce deze editie mee te pakken.
Het was zelfs nog van voor Youtube een ding was, kun je nagaanquote:Op zondag 28 december 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Mastermovies was gewoon op het juiste moment, een beetje het begin van 'internet' zoals we dat nu kennen, dat fora nog de enige plek was waar je met elkaar kon praten en filmpjes zoals mastermovies unieke content waren. Tegenwoordig zou dat niet meer werken omdat het al gelijk kapot zou worden geproduceerd om maximale streams en likes te krijgen. Plus een hoop gezeik met copyrights.
Sieneke?quote:Op zondag 28 december 2025 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
sjalalalalalala origineel van Counting Crows
Truequote:Op zondag 28 december 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk feitje: Voor het eerst in 27 edities Top 2000 is Through the Barricades NIET de hoogste notering van Spandau Ballet.
Dat viel mij net ook op, Gold gaat er dus echt vandoor met het Spandau Goudquote:Op zondag 28 december 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk feitje: Voor het eerst in 27 edities Top 2000 is Through the Barricades NIET de hoogste notering van Spandau Ballet.
Eigenlijk een beetje hetzelfde als vroege youtube waar we het gisteren over hadden, met bijvoorbeeld gijsjeradijsje of hoe die gozer ook alweer heette.quote:Op zondag 28 december 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Mastermovies was gewoon op het juiste moment, een beetje het begin van 'internet' zoals we dat nu kennen, dat fora nog de enige plek was waar je met elkaar kon praten en filmpjes zoals mastermovies unieke content waren. Tegenwoordig zou dat niet meer werken omdat het al gelijk kapot zou worden geproduceerd om maximale streams en likes te krijgen. Plus een hoop gezeik met copyrights.
Ik herinner me het begin van Youtube nog!quote:Op zondag 28 december 2025 22:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het was zelfs nog van voor Youtube een ding was, kun je nagaan
welneequote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een van de slechtste Bruces in de lijst.
Ik vind dat helemaal niet zo'n leuk feitjequote:Op zondag 28 december 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Old school Youtube Poopsquote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me het begin van Youtube nog!
Misheard lyrics video's met matige Paintwerkjes erin
Vorig jaar was het al erg close, zag ik.quote:Op zondag 28 december 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had liever Waits gehad jaquote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een van de slechtste Bruces in de lijst.
Kansas en Chicago staan er wel in!quote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef hihohaswessam het volgende:
en dan staat er dus niks van Nebraska in
Ja die filmpjes downloaden via Kazaaquote:Op zondag 28 december 2025 22:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het was zelfs nog van voor Youtube een ding was, kun je nagaan
Het lied zou nog kunnen, maar deze open mic night uitvoering maakt het echt niet beter.quote:
Dat had mijn generatie met bertisevil.comquote:Op zondag 28 december 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Fishmaster genot.quote:
En Kazaa/Limewire was dus ook de directe aanleiding naar de legendarische verwisseling van The Village People en Patrick Hernandezquote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die filmpjes downloaden via Kazaa
Of via de website die hun oom blijkbaar hostte, die op een gegeven moment gewoon permanent plat lag omdat het viraal gingquote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die filmpjes downloaden via Kazaa
Bert in bed met Pamela genotquote:Op zondag 28 december 2025 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat had mijn generatie met bertisevil.com
Geen spoilers aub. Ik ben nog bij Gian.quote:
It's not True i.i.g.quote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet zo'n leuk feitje
Hoewel er niets mis is met Gold (ik ga ervan uit dat die het dan is?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |