Al honderden keren, maar dan heette het anders. Inwisselbare meukquote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef peaceman het volgende:
oh dit heb ik wel eens gehoord. Niets bijzonders.
Of voor de echt onvindbare liedjes SoulSeekquote:
Ik schaam me ervoor uit Enschede te komen met plaatsgenoten door dit als trouwnummer te hebben.quote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef hihohaswessam het volgende:
mensen die getrouwd zijn op dit nummer zijn niet te vertrouwen
Wel benieuwd welke nummers uit 2020/25 er over 20 jaar nog in staan.quote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef hihohaswessam het volgende:
ach ja, over een paar jaar is het weer weg zullen we maar denken
Ik leef onder mijn eigen steen. Ik hoor dit nummer nu voor het eerst.quote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoorde laatst dat dit nummer 17 weken op nummer 1 heeft gestaan in Nederland.
Ik ben blij dat ik onder een steen leef. Kom ook onder mijn steen. Er is ruimte
En kijk eens hoe wij terecht zijn gekomenquote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef Cee het volgende:
Mijn generatie is van Achterwerk in de Kast waar je een paling in een pot met water kon meenemen om er op landelijke tv over te vertellen.
Ik zit al jaren onder die steen, want luister al heel lang niet meer naar de Top 40 etc. en ook al jaren niet meer naar een zender die top 40 muziek draaitquote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoorde laatst dat dit nummer 17 weken op nummer 1 heeft gestaan in Nederland.
gewoon cola zonder prik. Niet echt vies, maar ook niet te zuipen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze valt in het pulletje niets aan de hand muziek. Prettig om aan te horen, maar ook weer niet echt iets wat je over een aantal jaren nog luistert.
Vind het wel mooi hoe dat Kazaa een overkoepelende 'verhaallijn' in Mastermovies heeft geinspireerdquote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kazaa was eigenlijk heel kut als je het vergelijkt met de ongekende luxe van Spotify. Ondanks de controverse omtrent laatstgenoemde.
Ik vind het eigenlijk wel de minst vervelende.quote:
Whut? Dit? Dat zegt wel iets over de huidige Top 40. Was ook al verbaasd over dat dertien in een dozijn nummer van Olivia Dean.quote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
En die van Evolution of Dance.quote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me het begin van Youtube nog!
Misheard lyrics video's met matige Paintwerkjes erin
die gebruik heel soms nog wel eensquote:Op zondag 28 december 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of voor de echt onvindbare liedjes SoulSeek
Teddy Swimsquote:Op zondag 28 december 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel benieuwd welke nummers uit 2020/25 er over 20 jaar nog in staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |