Die heb ik met @Gale_Boetticher allang gekaraoked hoor.quote:Op zondag 28 december 2025 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die wacht totdat die in de lijst staat om te karaoken.
Live gezien twintig dagen voor zijn dood rip.quote:
Die mag nooit ontbreken.quote:
Werchter 2017 zeker!quote:Op zondag 28 december 2025 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Live gezien twintig dagen voor zijn dood rip.
Offcourse you have.quote:Op zondag 28 december 2025 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik met @:Gale_Boetticher allang gekaraoked hoor.
The Angry Mob of Record Collection of Love is not a competition (but I'm winning) zijn bovendien betere liedjes dan de genoemden.quote:Op zondag 28 december 2025 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Genoteerd in 2016 en 2017, helaas daarna niet meer. Inmiddels hebben Kaiser Chiefs al jaren niets meer, Ruby verdween in 2019 als laatste
Smakeloos land ditdat
Met een allesverpulverende score ook nogquote:Op zondag 28 december 2025 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik met @:Gale_Boetticher allang gekaraoked hoor.
Stimmt.quote:
Daar heb ik wel op gestemdquote:Op zondag 28 december 2025 21:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Godzijdank heeft Baila de Gasolina het dit jaar nog niet gered. Vrees wel voor de T2k van 2026
Misschien wel tijd voor een uitbreiding.quote:
Rock Werchter 2017? Daar waren @DecoAoreste en ik ook.quote:Op zondag 28 december 2025 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Live gezien twintig dagen voor zijn dood rip.
Het is link in het park met LInkin Park en LinkedIn die Parklife zingen?quote:Op zondag 28 december 2025 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien wel tijd voor een uitbreiding.
Ow, binnenkort even terugkijken danquote:Op zondag 28 december 2025 21:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gadverdamme. Wat heb ik een vertyfte teringhekel aan dat lied, zeg
Is vorige week nog een weer meer geworden toen ze het 10 minuten lang gingen rekken bij SR_____!!!!!
Als Temu kwaliteit zou maken zou dat nog kloppen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:34 schreef DireStraits7 het volgende:
LP is toch wel een soort Metallica van temu ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |