@Cassa95 we missen je, COME BACK!!quote:Op zondag 28 december 2025 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
@:cassa95 zit gilfs te hosselen op een top 2000 feest. Half true story
Oôs Joôs.quote:Op zondag 28 december 2025 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er nog meer artiesten met alles in de bovenste helft?
Door je lijstje ontdekte ik Ain't Talking 'Bout Love, die vind ik eigenlijk veel fijner dan al het nog overlevende werkquote:Op zondag 28 december 2025 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze blijf ik wel lekker vinden, maar als ik het niet tof vind vind ik het ook heel snel meteen mehhhh.
Sorry hèquote:Op zondag 28 december 2025 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets met een little mouse wat al gezegd is verder.
quote:Op zondag 28 december 2025 21:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die heeft wel eva een flinke duik genomen.
Dave Grohl als duivel nog vergeten te posten.quote:
Deze moet hoger inderdaadquote:
Toch is het bestquote:Op zondag 28 december 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
Prachtig
Helpt alleen niet zo goed in mijn poging niet in slaap te vallen
Met mijn boog schoot ik een albatros.quote:
Wacht maar, volgende nummer word je wel weer wakkerquote:Op zondag 28 december 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
Prachtig
Helpt alleen niet zo goed in mijn poging niet in slaap te vallen
Tame Impalaquote:Op zondag 28 december 2025 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken het van de Donald Duckquote:Op zondag 28 december 2025 21:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Met mijn boog schoot ik een albatros.
Waar was dat ook alweer van.
Ik leerde dit jaar wel dat die erin heeft gestaanquote:Op zondag 28 december 2025 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook de Vogeltjesdans kunnen staan
Gelukkig is dat niet het geval
Iron Maiden genot?quote:Op zondag 28 december 2025 21:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Met mijn boog schoot ik een albatros.
Waar was dat ook alweer van.
Of World of birds van Q65quote:Op zondag 28 december 2025 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook de Vogeltjesdans kunnen staan
Gelukkig is dat niet het geval
Bente en Lola Youngquote:
Die stond wel hoog in de 4851quote:
René Karstquote:Op zondag 28 december 2025 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eigen playlist gemaaktquote:Op zondag 28 december 2025 21:43 schreef 4-elements het volgende:
Voor de getrouwden: wat was jullie muziek op jullie bruiloft?
Staat jouw totale overzicht eigenlijk ook ergens? Dus niet over tig topics en posts verspreid?quote:Op zondag 28 december 2025 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond wel hoog in de 4851
Potverdorie, in 2022 speelden ze hem nietquote:Op zondag 28 december 2025 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was in de Gelredome een maand of wat terug
Laatste topic van 2024-reeks (wel over enkele posts achter elkaar verspreid ivm postlengte)quote:Op zondag 28 december 2025 21:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Staat jouw totale overzicht eigenlijk ook ergens? Dus niet over tig topics en posts verspreid?
En wat stond daar op? I'm not in love?quote:
Bij Paultje Elstak?quote:Op zondag 28 december 2025 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was in de Gelredome een maand of wat terug
Die tig topics zijn het teruglezen waardquote:Op zondag 28 december 2025 21:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Staat jouw totale overzicht eigenlijk ook ergens? Dus niet over tig topics en posts verspreid?
lol.quote:Op zondag 28 december 2025 21:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En wat stond daar op? I'm not in love?
Oasis 4/4quote:Op zondag 28 december 2025 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zeker, heb de eerste 1000 of zo nog wel gelezen. Daarna weinig tijd voor fokken gehad. En vergeten. Tot nu.quote:Op zondag 28 december 2025 21:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die tig topics zijn het teruglezen waard
Ik ben er gewoon. Ik zat te bedenken hoe stuitend dat kijk mij eens gehalte van dat cafe soms is en dat dat slechte keuzes in de eerste week van december in de hand werkt.quote:Op zondag 28 december 2025 21:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
@:cassa95 we missen je, COME BACK!!
En jullie ook @:tussle266 en @:datismijnmening!
Sinéad GODINquote:Op zondag 28 december 2025 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Besef me nu, 42 decibel is toch nog helemaal niet zo hard? pas vanaf 80 hoef je gehoorbescherming te dragen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:46 schreef Isorden het volgende:
One night in a club called the Shakin' Hand
There was a 42 decibel rockin' band
And the music was good and the music was loud
And the singer turned and he said to the crowd:
"Let there be rock"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|