Dat lijkt me wel een hele lieve jongen, ik denk dat je daar als vrouw veel meer aan hebt.quote:
Daphne is gestegen in de OoM.quote:Op zondag 28 december 2025 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zouden ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn? Dan heeft klompvoet ook een gat in zijn begroting.
Lijkt me ook goor. Net als met mayoquote:Op zondag 28 december 2025 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeger altijd met chilisaus. Nu vreet ik die dingen niet meer.
Akkoordquote:Op zondag 28 december 2025 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een hele lieve jongen, ik denk dat je daar als vrouw veel meer aan hebt.
Plaisier, Gilding, Hood, Joyce, Wattimena en Burton, verder had je echt iedere darter kunnen nemenquote:Op zondag 28 december 2025 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan ben je ergens onderaan de ladder begonnen. Wel nog boven Plaisier.
En het licht kan uit.quote:Op zondag 28 december 2025 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een hele lieve jongen, ik denk dat je daar als vrouw veel meer aan hebt.
Het is wachten op de hoofdact.quote:Op zondag 28 december 2025 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb het gevoel dat iedereen blij is dat dit spel voorbij is
De Bond stopt ermee?quote:Op zondag 28 december 2025 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, die gun ik van harte een lieve en leuke vriendin.quote:Op zondag 28 december 2025 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij is wel ontzettend beleefd. Leuk dat hij iedereen een fijne Kerst en feestdagen wenste .quote:Op zondag 28 december 2025 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
wedstrijdquote:
Ik ook.quote:Op zondag 28 december 2025 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, die gun ik van harte een lieve en leuke vriendin.
Dat leert @R-woud93 ze allemaal op de dagbesteding.quote:Op zondag 28 december 2025 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij is wel ontzettend beleefd. Leuk dat hij iedereen een fijne Kerst en feestdagen wenste .
Is het voorbij dan?quote:Op zondag 28 december 2025 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2025 21:09 schreef Szura het volgende:
Zaal is net zo stil als het Philips stadion
quote:Like Alert
28-12-2025 @ 21:09:54
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #85 Oliebollen met mayo"
Ging jij maar eens voorbij.quote:Op zondag 28 december 2025 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koekerdekoekquote:Op zondag 28 december 2025 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ging jij maar eens voorbij.
Geintje.
Zo danquote:Op zondag 28 december 2025 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geintje.
Net zoals FeyeNOOOITquote:Op zondag 28 december 2025 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geintje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |