Waarom zou je uberhaupt (de puntjes denk je er zelf maar bij) een wolf herdenken?quote:Op zondag 28 december 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou je een dode wolf gaan herdenken als er WK Darts op tv is?
Een wolf herdenken. Dat ben je toch knettergek. Achterlijke stukken stront.quote:Op zondag 28 december 2025 21:35 schreef Zipportal het volgende:
‘Herdenking’ van doodgeschoten wolf Bram loopt uit de hand: politie haalt voor- en tegenstanders uit elkaar
https://www.ad.nl/renswou(...)it-elkaar~a2425aeb4/
Kabinet Zipportal 1 reed er gewoon met de shovel overheen. @:rambodirk
Ik herdenk alleen Borquote:Op zondag 28 december 2025 21:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Een wolf herdenken. Dat ben je toch knettergek. Achterlijke stukken stront.
Tijd om even de was op te hangen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:37 schreef Zipportal het volgende:
Ook deze rommelwedstrijd is gespeeld.
Omdat je een slechte rol hebt bij Weerwolven van Wakkerdamquote:Op zondag 28 december 2025 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt (de puntjes denk je er zelf maar bij) een wolf herdenken?
quote:Op zondag 28 december 2025 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt (de puntjes denk je er zelf maar bij) een wolf herdenken?
Ik ken alleen de Vloek van Woestewolfquote:Op zondag 28 december 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je een slechte rol hebt bij Weerwolven van Wakkerdam
Praathuisgodquote:
Spiekend meisje, volgens bowa is dat vast geilquote:Op zondag 28 december 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je een slechte rol hebt bij Weerwolven van Wakkerdam
Ik verbaas me er nog steeds over dat degene die die Fabeltjeskrant poppen gemaakt heeft, en best leuk ook, gedacht heeft dat wil wel een aardige versie van een wolf was.quote:
Schorsen dan.quote:
De linker hequote:Op zondag 28 december 2025 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nog steeds over dat degene die die Fabeltjeskrant poppen gemaakt heeft, en best leuk ook, gedacht heeft dat wil wel een aardige versie van een wolf was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |