Onze kadden heten Woodstock en Coco.quote:Op zondag 28 december 2025 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe heten jullie huisdieren?
Onze kad heet Yoshi
Die ook stemlijstje ingeleverd hebbenquote:
Mijn kad heet Cosmo en mijn hont Joepquote:Op zondag 28 december 2025 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Onze kad heet Yoshi
Ruimt niet op, zeurt soms om eten en doet thuis niks... ik zeg ja!quote:
Ligt een beetje aan hoe ze in mijn bed zijn beland en wat hun intenties zijn.quote:
Het is nog steeds wachten op die berg van Thijs Zonneveld.quote:
Mijn moeder heeft hier een keer een tekst op gemaaktquote:
M'n kat heet Yaraquote:Op zondag 28 december 2025 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Onze kad heet Yoshi
Dat was een mooi projectquote:Op zondag 28 december 2025 20:43 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
De Nederlandse 'berg' die er nooit kwam![]()
[ afbeelding ]
Blin en Mór (maar de eerste is nog steeds zoekquote:Op zondag 28 december 2025 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Onze kat heet Yoshi
Leuke 1 april grapquote:Op zondag 28 december 2025 20:43 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
De Nederlandse 'berg' die er nooit kwam![]()
[ afbeelding ]
Mountainsquote:
In the Dutch Hills zal wel minder hebben geklonken.quote:
Okay. Schoppen gaat misschien wat ver maar ik zou bepaalde mensen niet heel vriendelijk vragen mijn bed te verlaten.quote:Op zondag 28 december 2025 20:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe ze in mijn bed zijn beland en wat hun intenties zijn.
Mensen uit bed schoppen klinkt ook als een flinke inspanning. Beter drinken we eerst wat koffie samen
ow bedoelen ze datquote:
Die van mij heette Sunny (naar Sunn O))))quote:Op zondag 28 december 2025 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
Onze kad heet Yoshi
beetje gevalletje lege fles wijn dusquote:Op zondag 28 december 2025 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
In the Dutch Hills zal wel minder hebben geklonken.
Of met zonder jas.quote:Op zondag 28 december 2025 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
beetje gevalletje lege fles wijn dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |