Door het aantal geparkeerde voertuigen te tellen tijdens diverse maatgevende piekmomenten.quote:Op zondag 28 december 2025 20:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu heb ik alleen maar nog meer vragen.
Hoe meet je parkeerdruk?
nee. lang verhaal. ga ik niet vertellenquote:
Ik was er van het begin al bijquote:
Jaquote:
papahills is een verstandige manquote:Op zondag 28 december 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger plakte mijn vader de papieren lijst uit de krant op de keukendeur
dat zegt wel weer genoeg... eigen schuldquote:Op zondag 28 december 2025 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee. lang verhaal. ga ik niet vertellen
Wij hadden die altijd standaard op de bar liggen hier in de huiskamerquote:Op zondag 28 december 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2025 20:07 schreef PippenScottie het volgende:
Geen Lola Young gifjes. Ik ben disappoint
lola young is leukquote:
doe dat dan gewoon niet en praat nederlands..quote:Op zondag 28 december 2025 20:08 schreef PippenScottie het volgende:
ik het uittype ziet het er heel stom uit
dat dan weer nietquote:Op zondag 28 december 2025 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zegt wel weer genoeg... eigen schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat deden wijquote:Op zondag 28 december 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
okeujquote:
Noquote:Op zondag 28 december 2025 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dat dan gewoon niet en praat nederlands..
Ohja die heb je ook, kon alleen Lola Brood bedenkenquote:Op zondag 28 december 2025 20:07 schreef PippenScottie het volgende:
Geen Lola Young gifjes. Ik ben disappoint
Praat nederlands met mequote:Op zondag 28 december 2025 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dat dan gewoon niet en praat nederlands..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |