Zou op zich logisch zijn, maar doe het dan helemaal in die volgorde, zou je zeggenquote:Op maandag 29 december 2025 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook een beetje de volgorde op de OS willen aanhouden. Daar wordt ook met de 5000 begonnen.
Op basis daarvan ook selecteren voor het WK allround, dat het weekeinde erna op zaterdag (vrouwen) en zondag (mannen) afgewerkt wordt tussen 12:00 en 17:00.quote:Op maandag 29 december 2025 18:01 schreef Strani het volgende:
Gewoon alles in een weekend doen. Zaterdag de vrouwen vijf afstanden, zondag de mannen. Dan wordt het pas lachen.
quote:Op maandag 29 december 2025 18:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis daarvan ook selecteren voor het WK allround, dat het weekeinde erna op zaterdag (vrouwen) en zondag (mannen) afgewerkt wordt tussen 12:00 en 17:00.
Alles op karakter! Anders heb je niets op de OS te zoeken.quote:Op maandag 29 december 2025 18:01 schreef Strani het volgende:
Gewoon alles in een weekend doen. Zaterdag de vrouwen vijf afstanden, zondag de mannen. Dan wordt het pas lachen.
Zo is datquote:Op maandag 29 december 2025 18:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alles op karakter! Anders heb je niets op de OS te zoeken.
Dan waren we volgende week nog bezig geweestquote:Op maandag 29 december 2025 18:03 schreef H.Vviv het volgende:
Je had gewoon het schema van de OWS moeten kopiëren.
Was wel lekker geweest, hoe langer hoe beter.quote:Op maandag 29 december 2025 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan waren we volgende week nog bezig geweest
Helemaal kopiëren wordt lastig, want je wil wel iedere dag een lange afstand met een korte afstand combineren.quote:Op maandag 29 december 2025 18:03 schreef H.Vviv het volgende:
Je had gewoon het schema van de OWS moeten kopiëren.
Sfeer lijkt wel echt heel leuk tijdens dit OKT jaquote:Op maandag 29 december 2025 18:06 schreef Marcoss het volgende:
Oh ja, het vorige OKT was nog zonder publiek.. dat vergeet je toch ook weer heel snel
Het wordt of dat, of de verzekeraar die weer mag uitrukken om wat kapotte bankjes en camera's te vergoeden.quote:Op maandag 29 december 2025 18:07 schreef AgnesGru het volgende:
Eens kijken of Kjeld mondjes gaat snoeren.
Die wereldkampioen allround? Nee, nooit van gehoord.quote:Op maandag 29 december 2025 18:09 schreef Gremen het volgende:
Kennen jullie Koen Verweij nog? Werd op paar duizendste niet olympisch kampioen en kwam die klap nooit meer te boven. Wist niet eens meer of ie een 1500m rijder of all rounder was.
Ja die was toch ineens geblesseerd toen dat hele astma-middel gedoe uitkwam.quote:Op maandag 29 december 2025 18:09 schreef Gremen het volgende:
Kennen jullie Koen Verweij nog? Werd op paar duizendste niet olympisch kampioen en kwam die klap nooit meer te boven. Wist niet eens meer of ie een 1500m rijder of all rounder was.
Was hij toen ook niet via een achterdeur op de OS gekomen? Skateoff ofzo?quote:Op maandag 29 december 2025 18:09 schreef Gremen het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het vandaag niet gaat lukken voor Antoinette.
Lekker terug naar de paardenquote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Is wel olympisch kampioen trouwens, maar individueel was dat zowat de enige afstand die Nederland niet won die OSquote:Op maandag 29 december 2025 18:09 schreef Gremen het volgende:
WE hopen het.quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Het is nog een wisselvallig toernooi voor Team Plamuur.quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |