Sfeer lijkt wel echt heel leuk tijdens dit OKT jaquote:Op maandag 29 december 2025 18:06 schreef Marcoss het volgende:
Oh ja, het vorige OKT was nog zonder publiek.. dat vergeet je toch ook weer heel snel
Het wordt of dat, of de verzekeraar die weer mag uitrukken om wat kapotte bankjes en camera's te vergoeden.quote:Op maandag 29 december 2025 18:07 schreef AgnesGru het volgende:
Eens kijken of Kjeld mondjes gaat snoeren.
Die wereldkampioen allround? Nee, nooit van gehoord.quote:Op maandag 29 december 2025 18:09 schreef Gremen het volgende:
Kennen jullie Koen Verweij nog? Werd op paar duizendste niet olympisch kampioen en kwam die klap nooit meer te boven. Wist niet eens meer of ie een 1500m rijder of all rounder was.
Ja die was toch ineens geblesseerd toen dat hele astma-middel gedoe uitkwam.quote:Op maandag 29 december 2025 18:09 schreef Gremen het volgende:
Kennen jullie Koen Verweij nog? Werd op paar duizendste niet olympisch kampioen en kwam die klap nooit meer te boven. Wist niet eens meer of ie een 1500m rijder of all rounder was.
Was hij toen ook niet via een achterdeur op de OS gekomen? Skateoff ofzo?quote:Op maandag 29 december 2025 18:09 schreef Gremen het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het vandaag niet gaat lukken voor Antoinette.
Lekker terug naar de paardenquote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Is wel olympisch kampioen trouwens, maar individueel was dat zowat de enige afstand die Nederland niet won die OSquote:Op maandag 29 december 2025 18:09 schreef Gremen het volgende:
WE hopen het.quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Het is nog een wisselvallig toernooi voor Team Plamuur.quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Wordt toch wel aangewezen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Ik ben er ook bang voor. Dan wordt het helemaal een ellendige jaarwisseling voor de selectiecommisie.quote:Op maandag 29 december 2025 18:12 schreef Strani het volgende:
Dan zal het wel stil zijn op InstaGramquote:
Zeg niet dat hij onbekend is, maar heb altijd idee gehad dat hij (nog) meer uit zijn carrière kon halen dan hij heeft gedaan.quote:Op maandag 29 december 2025 18:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die wereldkampioen allround? Nee, nooit van gehoord.
Voor de TP misschien, maar verwacht niet per se voor andere afstanden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |