De beste varianten zijn die niet in de regels staan. Optimale kans op gedoequote:Op zondag 28 december 2025 23:26 schreef Marcoss het volgende:
Een reskate.. dat is wel weer een nieuwe variant
“Indien er een ex aequo situatie is (twee of meer gelijke tijden op 1/1000 tel), waarbij de betrokken rijders nog in aanmerking kunnen komen voor de voordracht, zal de SCL (Selectiecommissie Langebaan) een passende manier bepalen om tot een definitieve keuze te komen.”quote:Op maandag 29 december 2025 08:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De beste varianten zijn die niet in de regels staan. Optimale kans op gedoe
Dat gaat met een val niet lukkenquote:Op maandag 29 december 2025 09:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
“Indien er een ex aequo situatie is (twee of meer gelijke tijden op 1/1000 tel), waarbij de betrokken rijders nog in aanmerking kunnen komen voor de voordracht, zal de SCL (Selectiecommissie Langebaan) een passende manier bepalen om tot een definitieve keuze te komen.”
kjeldscheidsrechter.gifquote:Op maandag 29 december 2025 10:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wij wensen iedereen in Heerenveen sterkte als hij weer de OS op een paar honderdsten mist
kjeldtrapttegenstoelzijnvoetkapot.gifquote:
Dan krijgt het begrip stoelendans een heel andere invulling.quote:Op maandag 29 december 2025 10:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wij wensen iedereen in Heerenveen sterkte als hij weer de OS op een paar honderdsten mist
In dat laatste geval neem ik aan dat hij aangewezen wordt.quote:Op maandag 29 december 2025 11:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan krijgt het begrip stoelendans een heel andere invulling.
Maar ik ga er eigenlijk wel van uit dat Kjeld het gewoon gaat redden als hij geen blokjes verplaatst.
Zo goed doet hij het dit jaar ook niet op de 1000 toch? 1500 is een ander verhaalquote:Op maandag 29 december 2025 11:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In dat laatste geval neem ik aan dat hij aangewezen wordt.
Ik dacht dat het ging om de OS missen, dus op beide afstanden zich niet plaatsen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo goed duwt hij het dit jaar ook niet op de 1000 toch? 1500 is een ander verhaal
Ah, op die manier. Dat zou nog wel kunnen jaquote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om de OS missen, dus op beide afstanden zich niet plaatsen.
quote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)g-olympische-tickets
Waar blijft de matrix voor gevorderden want dit is echt onvoldoende voor dit topic!
quote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)g-olympische-tickets
Waar blijft de matrix voor gevorderden want dit is echt onvoldoende voor dit topic!
Daar is geen beginnen aan want ik zou er sowieso met de stofkam door willen gaan bij NOS sport. Sinds ze Andere Tijden Sport stoppen maar wel onnodig veel geld besteden aan het overvliegen van allerlei figuren naar SLC en Calgery zijn ze echt definitief af!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |