Denk het wel? Als ze geen individuele afstand doet zal er ook wel geen plek zijn voor haar voor de TP.quote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor de TP misschien, maar verwacht niet per se voor andere afstanden.
Als een sprinter ze perfect raakt en de omstandigheden zijn goed, dan kunnen er vreemde dingen gebeuren. Veel minder stabiel, maar die vormpiek he.quote:Op maandag 29 december 2025 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Dat baanrecord van Kok op de 1500m blijf ik wel een van de meest bizarre dingen van dit seizoen vinden
Maar was dat een bizarre uitschieter of ineens haar niveau? Het zou me ook vrij weinig verbazen als ze zich niet plaatstquote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef Arcee het volgende:
Tuitert denkt dat Kok zich niet gaat plaatsen. Vreemd. Ze heeft 2 maanden geleden nota bene het baanrecord gereden!
Ze moet wel ingeschreven staan/starten op een individuele afstand.quote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoals ik het deze week begreep, moet ze op een andere afstand meedoen als ze mee wil doen op de TPquote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk steeds het gevoel dat het niet klopt.quote:Op maandag 29 december 2025 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Dat baanrecord van Kok op de 1500m blijf ik wel een van de meest bizarre dingen van dit seizoen vinden
Ik snap de redenatie erachter wel. Zou haar nu ook niet direct opschrijven.quote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef Arcee het volgende:
Tuitert denkt dat Kok zich niet gaat plaatsen. Vreemd. Ze heeft 2 maanden geleden nota bene het baanrecord gereden!
Denk dat de meesten dat denkenquote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef Arcee het volgende:
Begin van het seizoen is toch wel anders. Ook niet de ideale omstandigheden voor Kok met deze luchtdruk.quote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef Arcee het volgende:
Omstandigheden zijn nu lastiger voor haar. Geef het ook niet meer dan 50-50quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar was dat een bizarre uitschieter of ineens haar niveau? Het zou me ook vrij weinig verbazen als ze zich niet plaatst
Ik wel.quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap de redenatie erachter wel. Zou haar nu ook niet direct opschrijven.
Denk dat het richting Milaan ook niet perse handig is, aangezien daar normaal gesproken geen Thialf ijs zal liggenquote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Begin van het seizoen is toch wel anders. Ook niet de ideale omstandigheden voor Kok met deze luchtdruk.
Rond de 1025 hPa volgens mij.quote:
Gezien ze tijdens de wereldbekers toch weer veel moeite had op de slotronde op de 1.000, kan ik het mij ook niet voorstellen eerlijk gezegd. Maar zo zonder druk weet je het ook maar nooit.quote:Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar was dat een bizarre uitschieter of ineens haar niveau? Het zou me ook vrij weinig verbazen als ze zich niet plaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |