Is t nu echt zo'n moeilijk woord, niemendalletje?quote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat is dit voor niemandalletje
quote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef essnhills het volgende:
Vandaar net de vaginale schimmel reclame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Net zoals al die popzangeresjes die op elkaar lijken.quote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De Top 2000 zit er dit jaar een beetje tsjok, tsjok, tsjokvol mee. Akoestische, Iers beïnvloede, volksmuziek.
en wat zei L-L-L-L-L Laura toen?quote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Of ik zei het gister hier of ik zei het tegen mijn moeder - zoveel deprimerende liedjes.
Laat ik het zo zeggen, voor mij zitten er geen hoogtepuntjes tussen om te moeten luisterenquote:
Heel wat mensen blijkbaar.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 19:07 schreef Berkery het volgende:
What is brown and sticky?And my uncle DaneshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Hoezo weet je het verschil niet tussen je moeder en onsquote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Of ik zei het gister hier of ik zei het tegen mijn moeder -
Ik ben niet zo slimquote:Op zondag 28 december 2025 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is t nu echt zo'n moeilijk woord, niemendalletje?
Die is ook nog niet geweest hè? Ik neem aan dat die troep nog steeds in de lijst staat.quote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nieuwe Passenger dit. Van dat gekweel en het liefst spelen ze ukelelijk
Mijn lief draagt ook wel eens een niemendalletje. Dat betekent dan toch heel iets anders...quote:Op zondag 28 december 2025 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is t nu echt zo'n moeilijk woord, niemendalletje?
quote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vanochtend heel vroeg bij Tannaz helaas
Jonge zit me niet te jennen manquote:Op zondag 28 december 2025 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en wat zei L-L-L-L-L Laura toen?
Snap wel dat ze hem dan op een kruis hebben gespijkerd als die hierop stemt jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |