SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
doet een Ikea kat na?quote:Op zondag 28 december 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
Er ligt hier een kat heel bijzonder boven op mij.
Ik denk dat iedereen dit jaar keurig wacht tot oudjaarsavond.quote:Op zondag 28 december 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
Ik ben benieuwd of het hier morgen losgaat met vuurwerk omdat het verkocht mag worden.
En dan compleet losgaan.quote:Op zondag 28 december 2025 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit jaar keurig wacht tot oudjaarsavond.
Dan is het hier wel heel vaak oudejaarsavond.quote:Op zondag 28 december 2025 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit jaar keurig wacht tot oudjaarsavond.
In je eigen boekenkast zeker gheghe.quote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Kwam net dit boek tegen toen ik naar een kookboek op zoek was![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:budapestenaar @:bitterbal @:haags @:uitstraling en chefkok @:citizen.erased
kweenie maar t klinkt niet gezondquote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Kwam net dit boek tegen toen ik naar een kookboek op zoek was![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:budapestenaar @:bitterbal @:haags @:uitstraling en chefkok @:citizen.erased
Ovenreceptenquote:Op zondag 28 december 2025 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi wat voor kookboek was je wel naar op zoek? Traditioneel Duitse gerechten?
Gasgrillenquote:Op zondag 28 december 2025 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi wat voor kookboek was je wel naar op zoek? Traditioneel Duitse gerechten?
quote:Op zondag 28 december 2025 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil nog even eennaar PicNic.
Ik had saint Paulin kaas besteld. Kreeg ik een paar uur voor de levering vandaag een mailtje dat die niet leverbaar is, Krijg mijn geld terug en ik kreeg ook nog eens gratis het duurdere Port Salut gratis ter vervanging.
Dat is nog eens service
Oké niet-Etto.quote:Op zondag 28 december 2025 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker, ik ben er dol op
:
Snotver.quote:
O.quote:Op zondag 28 december 2025 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, ik ben er maar één keer geweest
Die heeft kitten ook gemaaktquote:Op zondag 28 december 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
Ik ga nu mijn LEGO Dobby ook nog even afmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |