Overrated Nutella nu er andere deuren zijn geopend.quote:
Orinoko nooit gekocht, en dat is alleen maar omdat ie niet in een glazen pot zitquote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Marsenal het volgende:
Nutella, van alle chocopasta's lijkt die wel het minste op eetbaar broodbeleg. Veels te zoet ook.
Go Orinoko or go home.
Hoe kan het dat je daar nu pas achterkomt?quote:Op zondag 28 december 2025 17:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Overrated Nutella nu er andere deuren zijn geopend.
Zijn er nog echt mensen met een vintage klok?quote:Op zondag 28 december 2025 17:48 schreef Moonversion het volgende:
TS een paar jaar geleden
Bekijk deze YouTube-video
Je moet die groene Orinoko eens proberen.quote:Op zondag 28 december 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Orinoko nooit gekocht, en dat is alleen maar omdat ie niet in een glazen pot zit![]()
De Milka hazelnootpasta is wel ok
Zodra ze die in glas verkopen, zal ik t eens proberenquote:Op zondag 28 december 2025 18:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je moet die groene Orinoko eens proberen.
Die zit al 40 jaar in wit plastic, ik denk niet dat dat gauw gaat gebeuren. Maakt dat veel uit?quote:Op zondag 28 december 2025 18:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zodra ze die in glas verkopen, zal ik t eens proberen
Nutella of wat dan ook en Apple bandit is voor kids. Pastachoca en limonade. Waarom dit topic nou weer? Vreselijke topic diarree maar dat is w.s. jouw missie hier.quote:Op zondag 28 december 2025 17:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Overrated Nutella nu er andere deuren zijn geopend.
Laat dat w.s. maar weg, open deurtje. Wagenwijd.quote:Op zondag 28 december 2025 18:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nutella of wat dan ook en Apple bandit is voor kids. Pastachoca en limonade. Waarom dit topic nou weer? Vreselijke topic diarree maar dat is w.s. jouw missie hier.
Orinoko smeert een beetje moeizaam, trek je vaak de boterham mee kapot.quote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Marsenal het volgende:
Nutella, van alle chocopasta's lijkt die wel het minste op eetbaar broodbeleg. Veels te zoete smaak ook.
Go Orinoko or go home.
Meerderen in mijn huisquote:Op zondag 28 december 2025 17:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zijn er nog echt mensen met een vintage klok?
Beetje melk verwarmen, in het potje gieten, en dan flink schudden. Pot nagenoeg leeg en je hebt nog een beetje chocolademelk.quote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die zit al 40 jaar in wit plastic, ik denk niet dat dat gauw gaat gebeuren. Maakt dat veel uit?
Ik vind die potten juist kut, dan blijft er altijd pastarestjes over.
Hij is soms wat stroef ja!quote:Op zondag 28 december 2025 18:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Orinoko smeert een beetje moeizaam, trek je vaak de boterham mee kapot.
Onderdeel van DE ACT.quote:Op zondag 28 december 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je daar nu pas achterkomt?
Probleem is dat het aantal mogelijke onderwerpen hoe onnozel dan ook eindeloos in het kwadraat is. Dus er staat ons nog wat te wachten zolang deze TS in leven is.quote:Op zondag 28 december 2025 18:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Laat dat w.s. maar weg, open deurtje. Wagenwijd.
Klinkt gewoon verkeerd ofzo. Net als een fles wodka in een plastic fles kopen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die zit al 40 jaar in wit plastic, ik denk niet dat dat gauw gaat gebeuren. Maakt dat veel uit?
Ik vind die potten juist kut, dan blijft er altijd pastarestjes over.
Oh ik dacht dat je nog een ouderwetse met slinger had.quote:
Nooit aan gedacht. Dit klinkt eigenlijk best geweldigquote:Op zondag 28 december 2025 18:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Beetje melk verwarmen, in het potje gieten, en dan flink schudden. Pot nagenoeg leeg en je hebt nog een beetje chocolademelk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |