Tot over 3,5 minuutquote:Op zondag 28 december 2025 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn vriendin is er, dus ik ga jullie even verlaten, veel plezier nog
Ik heb vorig jaar of dit jaar die film gekeken maar kende die scene dus al maar wist niet dat het die film was. Dus toen die scene begon had ik zoiets van 'JAAAAAAAAA hahaha'quote:
Je scrobblet toch ook wat op de radio komt? Dan checkt dit wel uit.quote:Op zondag 28 december 2025 14:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daarvoor mogen we Mart Hoogkamer wel bedankenquote:
Al Bundy vindt dat veel te lang.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 14:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Kleien met Patrick genot.
quote:Op zondag 28 december 2025 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarvoor mogen we Mart Hoogkamer wel bedanken
is weer gestegenquote:Op zondag 28 december 2025 14:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geef het een paar jaar..
Op zich eenvoudig.quote:Op zondag 28 december 2025 14:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je moet je voorstellen dat alles wat hierna komt dus meer stemmen heeft gehad. Probeer dat maar eens te relativeren. Precies, dat gaat dus niet.
Gelukkig ken ik die niet.quote:Op zondag 28 december 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Dit nummer is wel helemaal verpest door die volkszangers covers
quote:Op zondag 28 december 2025 14:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Je scrobblet toch ook wat op de radio komt? Dan checkt dit wel uit.
Krijg ook acute diarreequote:
Liet was flink aan het dalen totdat hij met een Jabro-speaker op het strand met al zijn tattoos dit nummer ging zingen met een knijpstemmetje.quote:
Die heeft hiervan een cover opgenomen, die nogal viral is gegaanquote:
Bestaan die?!quote:Op zondag 28 december 2025 14:39 schreef Isorden het volgende:
Dat moet je ook maar durven, een shirt van Suzan en Freek.
positive thinkingquote:Op zondag 28 december 2025 14:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lijkt alleen een tijdelijke bonus te zijn
Ze hebben echt heel veel fans dusquote:Op zondag 28 december 2025 14:39 schreef Isorden het volgende:
Gebeurde vroeger regelmatig als de vader overleed voor de geboorte.quote:
Had je deze gem niet in het café willen meemakenquote:
@Mexicanobakker in het cafe?quote:Op zondag 28 december 2025 14:39 schreef Isorden het volgende:
Aanranding voor de trommelvliezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |